نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1397 - 18:23
به منظور مقابله با تهدیدات و کاهش آسیب پذیری؛
رزمایشی در یاسوج که تروریست ها را میخکوب کرد + تصاویر
رزمایش مبارزه با حملات تروریستی و تخلیه اضطراری توسط شهرداری یاسوج و با مشارک کلیه سازمان ها و دستگاه های امدادی ، نظامی و خدمات رسان همزمان با سراسر کشور در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ در این رزمایش که شهرداری یاسوج متولی ان بود در پایانه مسافربی قرنی  شهر یاسوج برگزار گردید ، و  کلیه سازمان ها و دستگاه های امدادی  و نظامی و خدمات رسان در این مانور شرکت کردند و آمادگی خود را برای حوادث احتمالی نشان دادند .

 

 

 در پایان سردار مطیعی معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل در جمع حاضران افزود: ازطرف  سازمان پدافند غیر عامل از شهردار یاسوج تشکر می کنم .

وی همچنین افزود: : سازمان پدافند  وظیفه اش بررسی تهدیدات و آسیب پذیری بوده و به وقتی  می گوییم پدافند غیر عامل  خیلی ها فکر می کنند ما می خواهیم بجنگیم در حالی که موضوع ما جنگ نیست امروزه در دنیا خیلی روی جنگ های سازمان یافته حساب نمی کنند .

 

 

وی ادامه داد: رهبر انقلاب  نیز از 3 سال قبل فرمودند دیگر ما اولویت تهدید نظامی نداریم تهدیدات کشور ما نظامی نیست بعد از حادثه مجلس شورای اسلامی رویکرد  نیروهای مسلح  از رویکرد نظامی به رویکرد امنیتی تروریستی سوق داده شده است.

مطیعی افزود: امروز کار خوبی در شهر یاسوج انجام شده است در این مانور یک حادثه تروریستی صورت گرفت و مقابله غیر نظامی انجام شد در حقیقت پدافند  غیر عامل اقدامات غیر نظامی در مقابل اقدامات نظامی است.

 

 

مطیعی عنوان کرد: یعنی ما آماده باشیم از دو روز دیگر آمریکایی ها می خواهند تحریم کنند ممکن است اقدامات تروریستی یا سایبری انجام دهند یا  از فضای سایبر از مسائل اجتماعی سوء استفاده کنند  که باید ما  بدانیم.

وی ادامه داد: پدافند برای سپاه و نیروی انتظامی نیست پدافند غیرعامل  برای مردم است ، مردم و مسئولان باید به تهدیدات آگاه  باشند،امروز تهدیدات تروریست در حال شکل گرفتن است مسئله تروریست یک سرطان بدخیم بین المللی است چند وقت قبل در اهواز حادثه تروریستی داشتیم.

 

وی در ادامه بیان داشت: این موضع یک موضوع جدی است شهرداری یاسوج به یک مسئله مهم و اساسی پرداخته است کار همه ارگان های شرکت  کننده ارزشمند است و این آمادگی باید همیشه باشد. کشورهای اروپایی هر چند وقت یک بار مانورهای مختلف را با مشارکت مردم انجام می دهند و این کار توان مقابله را افزایش می دهد.

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی