نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آبان 1397 - 18:31
کلیپ نان دادن به گراز در یکی از واحد های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ کلیپ نان دادن به گراز در یکی از واحد های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به آن واکنش نشان دادند.

شرکت نفتی که باید یک جایگاه حفاظت شده از دست حیوانات وحشی باشد اکنون خود نیز جایگاه و حیات وحش شده است.

در شهر افرادی از جمله سالمندان و خردسالان وجود دارد که مدام در معرض دود و هوای آلوده هستند این افراد نسبت به بقیه افراد جامعه آسیب پذیر تر هستند، گراز از جمله حیواناتی است که میکروب و باکتری های زیادی را با خود حمل می کند و در صورت تماس با این حیوان و یا اینکه فضولا این حیوانات ر خیابان ریخته شود بعد به صورت گرد و خاک در هوا پخش شده و موجب بیماری های انگلی و عفونی می شود.

پس با این اوصاف بهتر نیست که اداره محیط زیست برای جلوگیری از ورود اینگونه حیوانات وحشی به شهر جلوگیری کرده و آنان را در منطقه ای حفاظت شده نگهداری کنند تا هم این حیوانات و هم افارد یک جامعه از معرض خطرات بیماری در امان باشند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی