نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. آبان 1397 - 17:35
خیابانهای هجرت یاسوج ،امروز آماج بیشترین ترافیک در هسته شهر است که همین موضوع در مواقعی باعث تصادفات متعدد و حتی ترافیک های پی در پی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج،جوان ترین مرکز استان و پایتخت طبیعت به شمار می آید و امروز به دلیل نبود برخی از زیرساختها و آینده نگری نکردن از گذشته تا کنون با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند، یکی از مهمترین و چالش برانگیز ترین مشکل در شهر یاسوج را می توان ترافیک بخش مرکزی شهر بخصوص خیابان های هجرت نامید.

 

از عمده دلایل این  مشکلات می توان به خیابان های کم عرض، نبود پارکینگ های تخصصی، ترافیک زیاد به دلیل نبود جاده های تخصصی در مرکز شهر  و حتی یک طرفه نبودن برخی از این معابر اشاره کرد.

 

هر چند امروز شهر یاسوج به عنوان نماد پیشرفت  و توسعه در استان از آن یاد میشود، اما وجود انبوه مشکلات مانند انتظار  پشت ترافیک های سنگین زندگی را برای مردم  این شهر بسیار سخت کرده است.

بیشترین ترافیک در شهر یاسوج را می توان هسته مرکزی آن حد فاصل میدان شهدا فلکه ساعت قدیم تا میدان هفت تیر و حوالی آن از  سه راهی بیمارستان تا سردار جنگل شمالی و خیابانهای هجرت دانست.

 

خیابانهای هجرت یاسوج به عنوان مرکز شهر و محل تجمع مکان های تجاری  ،امروز آماج بیشترین ترافیک در هسته شهر است که همین موضوع در مواقعی باعث تصادفات متعدد و حتی ترافیک شدید شده است.

یکی از راهکارهایی که می تواند در این زمینه موثر واقع شود یک طرفه کردن این خیابان هاست به گونه ای که با این کار می توان حجم قابل توجهی از ترافیک ایجاد شده در این مناطق را کاهش داد.

 

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید؛

---
 
 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی