نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. آبان 1397 - 18:19
تیرهای چراغ برق پارک جنگلی یاسوج این روزها حال و روز خوبی ندارند و مورد بی مهری برخی از افراد ناشناس قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در یکی از مناطق جنگلی رشته کوه های زاگرس و دارا بودن طبیعتی زیبا با و تعدادی زیاد درختان بلوط یکی از مهمترین نقاط گردشگری در جنوب کشور محسوب  می گردد.

 

 یکی از این مناطق زیبا را می توان پارک جنگلی یاسوج نامید که مساحتی نزدیک به هزار هکتار دارد و بزرگ‌ترین پارک جنگلی در جنوب کشور محسوب می‌شود، که  در شمال شرق شهر یاسوج، مرکز استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد ، واقع شده و بخشی از حوزه‌ی آبخیز رودخانه  بشار محسوب می‌شود، این پارک روی شیبی است که نمای زیبایی از شهر را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

گاهی در مکان هایی عمومی وسایل و تجهیزاتی وجود دارد که برای رفاه عمومی ساخته و نصب شده است و  اگر ما از این امکانات به خوبی استفاده نکنیم و به آنها اسیب وارد کنیم لطمه آن متوجه خودمان می شود.

 

 

متاسفانه گاهی در شهر یاسوج مواردی دیده می شود که جای تامل دارد و فقر فرهنگی را فریاد می زند.افراد  که در فقر شدید فرهنگی به سر می برند متاسفانه به خود اجازه می دهند که  به هر شکلی که می خواهند به اموال عمومی لطمه بزنند .

 

یکی از این موارد که طعم تلخ آن را تمام شهروندان یاسوجی به خوبی حس می کنند، از بین بردن چراغ های روشنایی پارک جنگلی یاسوج نامید که متاسفانه در بیشتر موارد افراد ناشناس با تیر اندازی به وسیله اسلحه های ساچمه ای دست به تخریب این اموال عمومی که برای رفاه حال شهروندان ساخته و نصب شده، می زنند.

 

 

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است تعداد زیادی از تیرهای چراغ برق پارک جنگلی یاسوج شکسته اند و باعث می شوند که شب هنگام فضای پارک تاریک  بوده و لذت زیبای گردش در شب را از هم شهریان بگیرد و از آن طرف گلایه های دیگر شهروندان را به دنبال داشته باشد.

 

وقتی افرادی ناشناس و به دلایلی نامعلوم این چنین بلاهایی را بر سر وسایل عمومی می آورند، مسئولان نیز از اینکه تجهیزات بیشتری برای مردم در این مکان ها قرار دهند می ترسند و جرم یک عده معدود پای بخش زیادی از افراد جامعه نوشته می شود.

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی