نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1397 - 13:01
یکی از مهمترین اصول در شهر سازی مدرن را می توان رعایت نکات امینی در حفظ جان شهروندان یاد کرد که آنچنان که باید و شاید در شهر یاسوج رعایت نمی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد که یکی از جوان ترین مراکز استان در کشور بوده که به علت شتاب در پیشرفت شهری، اصول شهرسازی و ایمنی در شهر سازی آنچنان که باید و شاید در آن رعایت نشده است.

 

یکی از مشکلات که در شهر یاسوج به چشم می خورد، جداول عمیق و  بدون سرپوش بوده که می تواند برای شهروندان خطرهایی را ایجاد کند، یکی از این جداول که در چند سال اخیر نیز باعث حادثه شده است و متاسفانه جان شهروندان را به خطر انداخته در بنسنجان یاسوج واقع شده که با وجود بروز چندین حادثه و پرت شدن خودرو به درون آن، هیچ گونه برنامه ای از طرف شهرداری یاسوج برای سرپوش گذاشت بر این جداول نشده است .

 

---

 

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است این جداول عمیق که بخش بسیار زیادی از آب های سطحی شهر یاسوج بخصوص منطقه جهاد و بنسنجان در  مسیر جاده یاسوج _اصفهان را به داخل رودخانه مهریان هدایت می کند .

 

 این جداول به دلیل قرار گرفتن در مجاورت جمعه بازار یاسوج به خصوص در روز های تعطیل می تواند خطرات جدی را برای شهروندانی که برای خرید به این مکان مراجعه کرده اند ایجاد کند، از همین رو مسئولان مربوطه باید هرچه سریع تر فکری به حال این جداول عمیق بیندازند قبل از آن که اتفاق جبران ناپذیری رخ دهد و جان شهروندان به علت بی توجهی مسئولان به خطر بیفتد.

 

تصاویر بیشتر در زیر آمده است؛

---
---
---
---
---
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی