نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1397 - 12:07
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار گرفتن در میان رشته کوه های سربه فلک کشیده زاگرس و دارا بودن طبیعتی زیبا، یکی از مهمترین نقاط زیبایی گردشگری در جنوب کشور محسوب می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ یکی از این مناطق بی نظیر شهر یاسوج که علاقه مند به طبیعت  را می توان  به خود جذب کند پارک جنگلی یاسوج بوده  که مساحتی نزدیک به هزار هکتار دارد و بزرگ‌ترین پارک جنگلی در جنوب کشور محسوب می‌شود.

 

 این پارک در شمال شرق شهر یاسوج، مرکز استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد، واقع شده و بخشی از حوزه‌ی آبخیز رودخانه بشار محسوب می‌شود، این پارک روی شیبی است که نمای زیبایی از شهر را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

---

 

با توجه به آسیب های که بعضا برخی افراد مجهول هویه به تیر های چراغ برق این منطقه گردشگری زده بودند همچنین نبود روشنایی مناسب در خود پارک جنگلی که این منطقه را برای خانواده ها ناامن کرده بود،  این پایگاه خبری با درج خبری در همین راستا به پیگیری مشکلات روشنایی آن پرداخت که خوشبختانه امروز شاهد نصب تیر های چراغ برق جدید و روشنایی مناسب در پارک جنگلی بودیم.

 

---

 

البته نمی توان از نقش مثبت فضای مجازی بخصوص هشتگ #بام_ یاسوج که توسط کاربران فضای مجازی ترند تویتر شد را نادید بگیریم. مدتی قبل مردم شهر یاسوج با ترند کردن #بام_ یاسوج از دغدغه های خود در مورد پارک جنگلی گفته بودند و از وضعیت آن ابراز نگرانی کرده بودند. و این موضوع بیان کننده اهمیت فضای مجازی و رسانه ها در بررسی و پیگیری مشکلات شهروندان را نشان می دهد.

 

 

ادامه تصاویر در زیر امده است؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی