نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آذر 1397 - 13:11
جاده منتهی به گلزار شهدای یاسوج که از جمله جاده های پرتردد شهر یاسوج است و متصل کننده جاده کمربندی پارک ساحلی به "زیر تل" نیز بوده، پس از سالها همچنان چشم انتظار آسفالت است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ در همه جای کشور برای مکان های معنوی بخصوص گلزار شهدا برنامه های زیر بنای خاصی دارند تا خانواده این عزیزان که افتخار یک ملت هستند به سهولت به این مکان ها رفت و آمد کنند، گویا در شهر یاسوج این موضوع صدق نمی کند و شهرداری کمترین توجهی به وضعیت آسفالت خیابان ورودی از طرف کمربندی بلکو به سمت گلزار شهدا دارد.

 

 مدتی پیش نیز شهروندان یاسوجی در تماس با این پایگاه خبری ضمن اعلام نارضاتی خود از وضعیت جاده منتهی به گلزار شهدای یاسوج عنوان کردند: این جاده ارتباطی سالهاست که زیرسازی شده است اما شهرداری یاسوج تاکنون اقدامی برای آسفالت این جاده نکرده است.

 

---
 

این شهروندان یاسوجی گفتند: این جاده به جاده کمربندی پل بشار متصل شده و خانواده های شهدا و قشرهای مختلف مردم برای حضور در گلزار شهدای یاسوج از این جاده دسترسی استفاده می کنند که ضرورت دارد مسئولان مربوطه تمهیدات لازم را برای ساماندهی وضعیت این نقطه از شهر یاسوج را در دستور کار قرار دهند.

 

 

با توجه به اینکه این جاده متصل کنندخ کمربندی پارک ساحلی به منطقه زیر تل نیز بوده، اهمیت کار را دوچندان می کند. و مسئولان را بر آن می دارد که هرچه سریع تر دست به کار شوند و این  موضوع را حل کنند تا دیگر نه شهروندان مشکلی برای رفت آمد داشته باشند و نه خانواده معظم شهدا دغدغه ای از بابت وضعیت اسفناک جاده ورودی به گلزار شهدای شهر یاسوج داشته باشند.

 

---
 

باید دید آیا شهروندان یاسوجی خواهند توانست بعد از گذشت این همه سال سرانجام رنگ آسفالت را بر این جاده ببینند و یا اینکه این جاده همچنان خاکی باقی خواهد ماند.

 

 

ادامه تصاویر در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی