نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. دى 1397 - 21:34
شهرداری یاسوج بالاخره تصمیم گرفت صندلی های بتنی بلوار امام خمینی (ره) را با نیمکت های نو عوض کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که در کشور به پایتخت طبیعت نیز شهر بوده و همین امر باعث می شود نسبت به زیبایی های این شهر حساسیت های بیشتری وجود داشته باشد.

البته نباید از این نکته نیز غافل شد که شهر یاسوج پر جمعیت ترین شهر استان بوده که به نسبت جمعیت باید خدمات بهتر و با کیفیت تری را ارایه دهد، یکی از این خدمات داشتن شهری زیبا و فضای سازی شهری است که هر مسافری در بدو ورود به آن مواجهه می شود.

 

---

 

بارها شده است وقتی از بلوار امام خمینی (ره) گذر می کنیم چشمانمان به صندلی های بتونی برخورد می کند که در این بلوار وجود دارد و بعضا بیشتر این صندلی ها نیز از بین رفته اند، بلوار امام خمینی(ره) یاسوج یکی از پر تردد ترین و زیباترین بلوارهای شهر است که این روزها به دلیل این چنین صحنه هایی، زیبایی های خود را از دست داده و دیگر آن بلوار زیبا و قدیمی شهر یاسوج نیست.

 

---

 

با این وجود صندلی هایی که در این بلوار وجود داشت چهره ای نامناسب را ایجاد کرده بود، می توان گفت از ابتدا تا انتهای این بلوار تنها دو یا سه صندلی سالم برای نشستن وجود داشت که همین تعداد مشکلاتی داشته و برخی برای استراحت مجبور هستند با همین کنار بیایند.

 

بعد از انتشار اخباری که در مورد این صندلی ها در فضای مجازی بخصوص رسانه های شهر یاسوج بازتاب پیدا کرد، شهرداری یاسوج این صندلی بتونی ها را با نیمکت های نو تعویض کرد تا دیگر شاهد نمایی زشت از این بلوار در شهر یاسوج نباشیم.

 

---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی