نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1397 - 18:22
پارک ولایت یاسوج که زمان زیادی از احداث آن نمی گذرد اما با نواقصاتی روبه رو است که این پایگاه خبری با بازتاب آن زمینه دیده شدن این مشکلات و البته رسیدگی مسئولان را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ پارک ولایت از جمله پارک های تازه تاسیس شهر یاسوج به شمار می رود که بعد از یک سال از بهره برداری آن، قسمت های از چمن این پارک به کلی از بین رفته بوده که با رسانه ای شدن این مشکل توسط پایگاه خبری چهارفصل شهرداری یاسوج دست به کار شده و این چمن را بازسازی و ترمیم کرد.

 

 

---

 

پارک ولایت یاسوج با مساحتی بیش از 14 هکتار به عنوان یکی از تفریگاه های اصلی یاسوج شناخته می شود که مشرف بر رودخانه شهر و به صورت تپه‌ای است، به همین دلیل دارای چشم اندازی زیبا و آب و هوایی خوب برای استفاده گردشگران و شهروندان یاسوجی است.

 

با این وجود یک مشکل اساسی در این پارک وجود داشته که هزینه هنگفتی هم برای آن شده، و آن هم از بین رفتن بخشی از چمن این پارک بوده که در نقاطی به کلی از بین رفته و یا در حال از بین رفتن است، که شاید یکی از دلایل این موضوع عدم وجود خاک حاصل خیز در محل کاشت چمن یا عدم رسیدگی مناسب به وضعیت آن باشد.

 

---

 

این پایگاه خبری چندی پیش این موضوع را مطرح نموده که مسئولان شهرداری با دیدن این خبر دست به کار شده و قسمت های از بین رفته چمن این پارک را دوباره ترمیم کرده اند البته در همین ترمیم ها نیز نواقص و اشکالاتی وجود دارد با این حال می توان گفتم این کار شهرداری را باید به فال نیک گرفت و از این موضوع، این نکته برداشت می شود که فضای مجازی چقدر در تحقق رصالت خود که همان جلب رضایت مردم و رساندن مشکلات مردم و شهروندان به مسئولان،تاثیر گذار  بوده و می تواند راه گشا باشد.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی