نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1397 - 10:16
شبکه خبری چهارفصل با اجرای منظم برنامه "در شهر" به بررسی مشکلات شهرهای استان تا حصول نتیجه می پردازد، از همین رو مرتبا پیگیر حل مشکلات ارسالی شهروندخبرنگاران این رسانه از طریق برنامه "در شهر" خواهیم بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به جرات می توان گفت جاده یاسوج اصفهان مهمترین و پر ترافیک ترین و البته پر حادثه ترین جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که متاسفانه سالانه جان بسیاری از هم وطنان را می گیرد.

 

شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل موقعیت جغرافیای بی نظیر،البته قرار گرفتن در مکانی استراتژیک متصل کنند جنوب به شمال کشور یکی از راه های ترانزیتی کشور محسوب می شود که سالانه مقدار زیادی از حجم بار بین جنوب کشور و شمال کشور از شهر یاسوج بخوصو جاده یاسوج اصفهان جابه جا می شود.

 

---

 

همین امر کافیست تا به اهمیت موضوع پی برد و درک نمود که چه مقدار این جاده در جا به جای حجم بار در کشور و اقتصاد کشور تاثیر گذار بوده و هست.

 

پل تلگاه که در فاصله چند کیلومتری از شهر یاسوج و در مسیر یاسوج_اصفهان بوده که علی رغم اینکه این پل ساخته شده   و ارشه پل نیز بر روی آن سوار است اما متاسفانه عملیات کار بر روی این پل چند ماه های است که متوقف شده است در حالی که محل ورود و خروج این پل از هر دو طرف دو بانده سازی شده و  همین امر بیشتر می طلبد که کار این پروژه هر چه سریع تر پایان یابد تا دیگر خطر تصادف رانندگانی که در  این مسیر حرکت می کنند را کمتر تهدید کند.

 

---

 

همانگونه که در تصویر زیر قابل مشاهد است سالانه تعداد زیادی تصادف در ورودی و خروجی این پل رخ می دهد که باعث فوت و نقص عضو تعداد زیادی از شهروندان و مسافرانی که می خواهند از این مسیر عبور کنند می شود.

 

---

 

با توجه به این تفاسیر همان گونه که در تصاویر مشهود است کار  ساخت پل تا حدود زیادی پایان یافته و همه مراحل ساخت و نصب آن انجام گرفته است و فقط مرحله شن ریزی و آسفالت پل باقی مانده است و می توان این امید را داشت که در آینده نزدیک مردم استان بتوانند با خیال راحت و بودن از استرس از این جاده پر ترافیک بخصوص پل تلگاه که سالانه تصادفات زیادی را به خود دیده است عبود کنند.

 

 

---

 

برداشت مسیر با دید کم،عریض سازی جاده، ساخت پل در برخی مکان ها را می توان از عمده ترین عملیات های انجامی رو این جاده پر خطر ذکر کرد.

 

برای مشاهده تصاویر بیشتر در زیر آمده است؛

 

 
 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی