نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1397 - 15:01
پارک ساحلی یاسوج یکی مکان های زیبا برای گردشگران و کسانی است که برای تفریح به شهر یاسوج سفر می کنند . با این حال در برخی قسمت های از این پارک مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج از دیر باز به دلیل شرایط آب وهوایی مناسب یکی از قطب های گردشگری در جنوب کشور بوده و سالانه خیل عظیمی از گردشگران را در خود جای می دهد، همچنین وجود  رود بشار در کنار پارک بر زیبایی این مکان های تفریحی افزوده است.  

 

یکی از مشکلات پارک ساحلی یاسوج از بین رفتن و برچیده شدن نرده های حافظ در کنار رود خانه بشار جنب پل ترمینال بوده که به دلایلی نا معلوم از از جا کنده شده بودند ، که این موضوع می توانست امنیت جانی گردشگرانی که برای مشاهده زیبایی های رود بشار به کنار رود می آیند خطراتی را ایجاد کند.

 

---
 

در همین خصوص پایگاه خبری چهارفصل که رسالت خود را در پیگیری مشکلات مردم و شهروندان قرار داده است  به پیگیری این موضوع پرداخته و مصاحبه ای با صادقی مسئول فضای سبز شهرداری یاسوج  پانجام داد که در همین خصوص  صادقی قول بر نصب دوباره آنها را داد. که خبر این خبر این پیگیری در اینجا قرار داده شده است.

 

همان گونه که در تصاویر قابل  مشاهده است حفاظ ها دوباره رنگ آمیزی و در جای خود نصب شده اند.

 

 
 
 
از اقدام خوب شهرداری یاسوج در راستای توجه به خبر این پایگاه خبری تقدیر می کنیم.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی