نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1397 - 11:49
شهر یاسوج ملقب به پایتخت طبیعت ایران مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که با توجه به گردش پذیر بودن هر ساله در فصول مختلف به خصصو تابستان و بهار میزبان مسافران زیادی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج  در استان کهگیلویه و بویراحمد به علت داشتن آب و هوای مناسب و مناطق گردشگری و پارک های متعدد در فصول گرم سال می تواند میزبان خوبی برای هم وطنانی باشد که از شدت گرما بخصوص در استان های جنوبی کشور کلافه شده اند.

این شهر در دو فصل بهار و تابستان میزبان مسافران و گردشگران زیادی از تمامی نقاط کشور است .

 

---

در چند سال اخیر که تعداد مسافران به این شهرستان زیاد شده است و همه می بینند که اکثر مردم در پارک ها و آبشار  یاسوج بیشتر اقامت می کنند اما وضعیت آبخوری های آن بسیار نامناسب است و بیشتر مواقع مسافران  برای شست و شو و حتی آب خوردن، مجبور به خرید اب معدنی هستند.

 

---

پس ضرورت دارد که به زیرساخت‌های گردشگری بخصوص بحث آبخوری ها در مناطق گردشگری این شهر مثل آبشار، پارک های مهرورزی،ساحلی و پارک ولایت توجه ویژه ای شود و با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری می‌توان گردشگران زیادی را جذب و این صنعت را در پایتخت طبیعت رونق بخشید.

اگر زیرساخت های گردشگری به میزان استاندارد های جهانی نزدیک تر شود می توان در آینده نچندان دور یاسوج را هم چون اصفهان و یزد و دیگر استان ها در بحث جذب گردشگر خارجی قرار داد.

 

---
---

 

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی