نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1397 - 11:06
مسئولانی که هیچ گونه انگیزه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد با صرف هزینه های بعضا میلیاردی سعی در تجمل گرایی و لوکس سازی ادارات دانشگاه ها و بانک ها دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور به استانی کمتر توسعه یافته و دارای درصد بالای بیکاری در کشور مشهور است .

 

 

با این وجود برخی مسئولان استان بی توجه به این مشکل بزرگ و بدون توجه  اقتصاد مقاومتی در حالی که دشمانان قسم خورده این ملت شمشیر دشمنی را از رو بر ملت ایران بسته اند و با به راه انداختن مشکلات اقتصادی سعی در دلسرد کردن مردم غیور ایران از آرمان های انقلاب اسلامی دارند، با تجمل گرایی و هزینه های گزاف از بیت المال در حال ساخت ورودی های لوکس، گران و نما کاری های بعضا بی مورد هستند.

 

---

 

چند نمونه از این نوع هزینه های گزاف را می توان آغاز عملیات ساخت سردر میلیونی دانشگاه دولتی یاسوج، نمای چند صد میلیونی ساختمان راهداری و حمل و نقل استان و همچنین نمای جدید  بانک ملت جنب هفت تیر یاسوج اشاره کرد.

 

در حالی که در این جنگ اقتصادی مشکلاتی مهم گریبان گیر ملت شریف ایران بخصوص مردم استان است، مسئولانی که هیچ گونه انگیزه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد با صرف هزینه های بعضا میلیاردی سعی در تجمل گرایی و لوکس سازی ادارات دانشگاه ها و بانک ها دارند در حالی که با عدم انجام این کاری ها می توان هزینه آن را برای بر طرف کردن مشکلات اقتصادی  و اشتغال جوانان بیکار استان صرف کرد.

 

رهبر انقلاب اسلامی همیشه این مضوع را به مسئولان گوش زد می کنند که از تجمل گرایی پرهیز کنید، ایا این نوع کار ها خود در تضاد با فرمایشات رهبر انقلاب نبوده است؟

انتهای یپام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی