نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1397 - 11:20
شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و وبیراحمد یکی از جوان ترین شهر های ایران قلمداد می شود با این وجود در برخی حوزه های عمرانی هنوز کمبود های را احساس می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ یکی از مناطق قدیمی شهر یاسوج که سال های سال از پی ریزی و بنای آن می گذرد سالم آباد یاسوج بخصوص کاشانی ها آن است با این وجود آسفالت منطقه  کاشانی ها سال هاست که رنگ نو شدن به خود ندید و هراز چندگاهی شهرداری برای رفع تکلیف هم که شده مقداری از چاله چوله های آن را می گیرد.

 

---
 

همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است برآمدگی های در کنار دریچه فاضلاب در وسط آسفالت باعث می شود خودروها نتوانند به راحتی از آن عبور کنند و یا در قسمت های آز آسفالت با فرورفتگی های رو به رو هستیم که واقعا رانندگی را در این قسمت از شهر یاسوج دشوار می کند.

 

امیداوریم در آینده نچندان دور مدیران شهری یاسوج فکری به حال این خیابان ها بکنند و با آسفالت دوباره باعث زیبایی بیشتر و البته استاندارد شدن این منطقه از شهر یاسوج شوند.

 

---
 

همچنین در برخی قسمت ها متاسفانه شاهده کنده شدن کامل آسفالت هستیم که این برای منطقه ای از شهر یاسوج که در نزدیکی دادسرای عمومی و کتابخانه عمومی شهر یاسوج است که روزانه تعداد زیادی از افراد از این منطقه عبور می کنند کاملا تاسف بار است و باعث رنجش خاطر شهروندان و ساکنین این منطقه شده است.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی