نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. اسفند 1397 - 16:44
یکی از نقاطی از شهر یاسوج که به لحاظ روشنایی دچار مشکل است، در بالای پارک ساحلی جنب هتل پارسیان است که عدم وجود سیستم روشنایی مناسب باعث محدود شدن فضای تفریحی موردنظر و همچنین در موادی می تواند باعث کاهش امنیت در ین نقطه از پارک شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ زندگی شهری با همه معضلات امروزی آن از جمله شلوغی ها، ترافیک ها ، آلودگی ها، و حتی عدم اهمیت به رعایت قانون و کمبود ها و مشکلات توسعه ای و زیر ساختی سبب خستگی روحی و جسمی افراد حاضر در شهر است.

 

---

 

افراد برای شروع روزی تازه و روحیه ای شاداب تر و انگیزه ای مضاعف تر نیاز به آرامش و راحتی دارند، بخشی از آرامش در محیط خانواده ها و فضای صمیمی و محبت آمیز خانواده محقق می شود، بخشی در محیط های عبادی در اثر عبادات جمعی و دید و بازدیدها و بخشی دیگر سپری کردن اوقات فراغت برای بهره بردن و کسب آرامش بیشتر در فضای پاک و هوای سالم طبیعت و پارک ها است.

 

---

 

شهر یاسوج از یک طرف به لحاظ مرکزیت و دارا بودن امکانات، مهاجر پذیر است و از طرف دیگر برخورداری از جاذبه ها و مکان های تفریحی نظیر آبشار، پارک ساحلی و رودخانه بشار و انواع محیط های گردشگری سبب ورود گردشگران به این شهر می شود و از طرفی ساکنان شهر به منظور استراحت در اوقات مختلف خصوصا شب ها در جمع های خانوادگی در پارک ها و دیگر مناطق حضور پیدا می کنند.

 

---

 

یکی از زیباترین نقاط شهر یاسوج برای تفریح در شب را می توان پارک ساحلی و در کنار هتل پارسیان یاد کرد که در ان منطقه به راحتی شهر یاسوج را می توان به طور کلی نگاه کرد و از زیبایی این شهر که در میان رشته کوه های سر به فلک کشیده دنا سر براورده را مناظره گر بود.

 

 

---

 

باید اشاره کرد وقتی مردم از محیط های تفریحی یا جاذبه های گردشگری در مناطق مختلف استقبال می کنند ، به تبع آن مسئولان مربوطه  از جمله شهرداری باید پیش بینی و اقدام به نصب   تجهیزات و  امکانات و حتی نوسازی آنها را در این اماکن انجام دهد چرا که این امر سبب افزایش گردشگری ، تاثیرات اقتصادی ، و نیز افزایش سلامت روح و روان جامعه در حال و آینده خواهد شد.

 

---

 

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است این منطقه در طول روز یکی از زیبا ترین نقاط برای کسانی هست که به دنبال مکانی آرام و زیبا برای تفریح و استراحت هستند اما نبود روشنایی در شب این مکان را عملا به مکانی غیر قابل استفاده برای مردم و گردشگران بدل کرده است.

 

---

 

بر همین اساس می طلبد مسئولان شهرداری ضمن اهمیت دادن به بحث روشنایی در این منطقه اقدام و مشکلات را برطرف کنندتا شهروندان بتوانند از زیبایی های این نقطه از پارک ساحلی لذت ببرند.

 

 

انتهای پیام/ 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی