نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

10. اسفند 1397 - 10:03
جاده های رفت و برگشت بیمارستان امام سجاد یاسوج این روزها وضعیت مناسبی ندارد و باعث گلایه مندی شهروندان و مراجعه کنندگان به بیمارستان امام سجاده(ع) و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج با توجه به کمبودی که در سال های گذشته در حوزه مراکز درمانی و بیمارستانی در مرکز شهر یاسوج بود افرادی زیادی به این بیمارستان مراجعه می کنند به گونه ای می توان گفت که بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج و شهید بهشتی یاسوج دو بیمارستانی هستند که مراجعه کنندگان زیادی دارند.

---

 

با توجه به حجم مراجعه کنندگان بنابراین خدماتی که ارایه می دهند نیز باید متمایز و شاخص باشد از طرف دیگر راه دسترسی این بیمارستان ها نیز باید در بهترین وضعیت باشند چرا که اگر بیماری در وضعیت اورژانسی  باشد را باید در مسیری هموار و راحت به بیماستان رساند، اما متاسفانه همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است چه جاده رفت و چه برگشت اصلا وضعیت قابل قبولی ندارد و در این جاده چاله و چوله های زیادی وجود دارد که بعضا در برخی از این ناهمواری ها می تواند باعث چپ شدن خودرو شود.

 

---

 

با توجه به اینکه پل چهارم بشار در مسیر بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج قرار دارد و برای نصب عرشه پل کناره های جاده را برش داده اند بنابراین در این روزها که باران زیادی در یاسوج بارید گویا بخشی از جاده دچار ریزش شده است و برای جلوگیری از سقوط خودروها به داخل دره  نصف جاده بسته شده است.

طبق این تصاویر برای برگشت از بیمارستان امام سجاد یاسوج باید از بخشی از جاده استفاده کرد که وضعیت بدی دارد  اینکه تا چه زمانی قرار است وضعیت اینگونه باشد جای سوال دارد؟ این جاده تنها محل اتصال بیمارستان امام سجاد (ع) نیست بلکه دانشگاه علوم پزشکی، مرکز ام آر ای کوثر و چند ساختمان دیگر در این مسیر قرار دارد.

 

---

 

امیدواریم مسئولان شهری هر چه سریع تر مشکلات این جاده را بررسی و با برطرف کردن آن قبل از سال نو که چند روز به آن مانده  چهره زیبایی از این جاده که بخصوص که این جاده از  پارک ساحلی عبور می کند به گردشگرانی که برای تفریح به شهر یاسوج سفر می کنند در ذهن آنها به یادگار بگذارند.

برای دیدن تصاویر بیشتر به زیر مراجعه نمایید؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی