نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1397 - 11:36
با افتتاح جاده رفت بیمارستان امام سجاد(ع) می توان قدمی نو در راستای خدمت رسانی به بیماران و کسانی که از ترافیک پارک ساحلی یاسوج خسته شدن برداشت.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ یکی از پروژه هایی که شهردار یاسوج وعده عملی شدن آن را داده بود جاده بیمارستان امام سجاد(ع) است که نستهن مقدم در روز 17 تیر ماه سال جاری در نشست مشترک با مسئولان این بیمارستان وعده افتتاح آن را داده بود که این امر با کمی تاخیر نیز میسر شد که موجب کاهش بار ترافیکی در پارک ساحلی و تسریع دسترسی به بیمارستان شده است.

 

این جاده که مسیر اختصاصی عبور و مرور آمبولانس است در مواقعی که در پارک ساحلی یاسوج ازدحام بوده کمک بسزایی در سریع رسیدن بیمار به بیمارستان را انجام می دهد.

 

با این وجود از جمله مشکلات این جاده را می توان ورود خودرو های غیر بیمارستانی و غیر اورژانسی به آن که دانست که می تواند باعث مسدود شدن جاده و عدم استفاده مناسب از این جاده بیان نکرد، از دیگر مشکلات آن می توان به عدم وجود تابلو های ورود خودروهای غیر بیمارستانی در ورودی آن یاد کردکه کار امداد رسانی را با مشکل مواجه می کند، شایان ذکر است که با بر طرف شدن این مشکلات و جلو گیری از ورود خودروهای بعضا شخصی به این جاده کار امداد رسانی به بیماران ارژانسی را سهولت بخشید و این اقدام مناسب شهردار یاسوج نمود بهتری پبدا می کند.

 

---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی