نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. اسفند 1397 - 8:41
پارک ساحلی یاسوج که همچون نگینی درخشان در کنار رود بشار می درخشد و یکی از مهمترین و شلوغ ترین مکان های گردشگری در شهر یاسوج است آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ پارک ساحلی یاسوج در حاشیه رودخانه بشار، مکانی مفرح برای خانواده های یاسوجی و گردشگرانی است که از نقاط مختلف کشور به این شهر توریستی سفر می کنند. این روز ها در آستانه سال نو خود را آماده گردشگران نوروزی می کند.

 

این پارک در کنار رود بشار در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است و یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری پایتخت طبیعت ایران بوده که همچون مرواریدی درخشان می درخشد.

 

---
 

از مهمترین کارهای که در پارک ساحلی یاسوج شده است می توان به اصلاح درختان بخصوص درختان کاج ، رنگ آمیزی سرویس های بهداشتی، لایه روبی جوی جنب رود بشار اشاره نمود با این وجود نمی توان هنوز پارک ساحلی را آماده پذیرایی از گردشگران بدانیم.

 

از مهمترین مشکلات پارک ساحلی می توان به عدم تمیز کاری و جاری شدن آب سالم داخل جوی آب جنب رود، رنگ آمیزی نشدن مغازه های داخل پارک، ترمیم و بازسازی نشدن سنگ فرش های پارک و در آخر به آسفالت بخش های جاده خاکی پارک اشاره کرد.

 

---
 

باید دید آیا مسئولان شهرداری فکری به حال برطرف کردن این مشکلات در حالی که چند روز بیشتر به سال نو نمانده است کرده اند؟

 

آیا واقعا پارک ساحلی یاسوج آماده است تا میزبانی مناسب برای گردشگرانی باشد که سال نو را می خواهند در یاسوج به تفریح بگذراند یا نه؟

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

انتهی پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی