نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. اسفند 1397 - 11:04
رشد جمعیت طی سالیان اخیر شهر یاسوج را روز به روز بزرگ تر می کند و همین امر نیز باعث بسیاری از مشکلات نو ظهور شده است که ترافیک جغرافیایی مراکز آموزشی در یاسوج از جمله آن است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد در چند سال اخیر به دلیل مهاجرت های بیش از حد از دیگر شهر های استان به دلایلی چون بیکاری و نبود امکانات با افزایش جمعیت رو به رو شده است.

 

 

افزایش بیش از حد تراکم جمعیت در شهر یاسوج باعث بروز مشکلاتی همچون کمبود مکان های درمانی، بهداشتی، آموزشی را در پی داشته باشد و عملا خدمات رسانی را با مشکل روبرو کند.

 

 

موضوعی که امروز می خواهیم به یکی از آنها اشاره کنیم؛ تعدد مراکز آموزشی و اداری در یک خیابان است می توانند برای شهروندان و افراد ساکن در آن خیابان مشکلات عمده ای را بوجود بیاورد .

 

 

یکی از خیابان های که در شهر یاسوج با این معضل رو به رو است خیابان دادگاه است که در انتهای خیابان سردار جنگل شمالی واقع شده است.

 

---

 

یکی از این نقاط پر ازدحام خیابان دادگاه یاسوج بوده که در مرکز شهر یاسوج واقع شده است، موضوعی از این قرار است که در این خیابان چندین مرکز آموزشی و اداری وجود دارد که وجود آن می تواند مسلما مشکلاتی را اینجا کند، از جمله مشکلات به وجود آمده هنگام تعطیلی مراکز آموزشی: ترافیک سنگین در این خیابان، سر و داری زیاد که می تواند خود به نوعی یک ناهنجاری صوتی باشد و افزایش خطر تصادفات است. 

 

---

 

برای رفع این مشکل مسئولان شهری می توانند با یک طرفه کردن چندین خیابان منتهی به این خیابان از شدت ترافیک در آن بکاهند تا هم وقت کمتری از شهروندان که در ترافیک های سنگین این خیابان هنگام تعطیلی مراکز آموزشی به وجود می آید، کاهش یابد و هم شهروندان ساکن در این خیابان کمتر دغدغه عبور مرور و دردسر های خارج کردن خودرو از این خیابان را داشته باشند.

 

تصاویر بیشتر در زیر آمده است:

 

---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا