نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. اسفند 1397 - 11:46
منطقه مهریان یاسوج با وجود وجود اینکه چند روز بیشتر به سال تحویل نمانده است هیچ اثری از سال نو در خود نمی بیند و مسئولان اجرای این منطقه هنوز که هنوز است در خواب زمستانی به سر می برند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ شهرستان بویراحمد به خصوص شهر یاسوج یکی از مهمترین نقاط گردشگری در جنوب کشور محسوب می شود با این وجود د ربرخی مناطق هیچ گونه اثری از فرا رسیدن سال نو در رنگ بو ی کالبد شهری دیده نمی شود یکی از این مناطق که مسئولان اجرایی آن مثل اینکه هنوز از خواب زمستانه بیدار نشده اند منطقه مهریان یاسوج است و همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است نه جداول خیابان اصلی به سمت دانشگاه آزاد رنگ امیزی شده و نه اینکه مسئولان به خود زحمت داده اند و بلوار وسط خیابان را از علف های هرز پاکسازی کنند.

 

---

در حالی که خیابان اصلی مهریان به سمت دانشگاه آزاد یکی از گلو گاه های عبور مسافران و گردشگران بار رفتن به مناطق گردشگری هم چون سی سخت و تنگ گنجه به شمار می رود ولی هیچ گونه اثری از ترمیم پاک سازی جداول ، آسفالت اینت خیابان دیده نمی شود.

البته اقداماتی در این مورد انجام شده ، برای مثل مسدود سازی دو دور برگردان خطرناک در خیابان اصلی می شود اشاره نمود که البته انجام این چنین مواردی را نمی توان راضی کننده دانست.

 در زیر تصاویری از خیابان اصلی مهریان به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج قابل مشاهده است که متاسفانه هیچ گونه کاری بر روی ان برای سال نو انجام نگرفته است؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی