نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. فروردين 1398 - 9:12
پل شهید عوض زاده یاسوج که در مجاورت بیمارستان شهدای گمنام یاسوج واقع شده است و یکی از گلو گاه های اصلی شهر یاسوج محسوب می شود دارای نواقصی از جمله عدم آسفالت بخش کناری بوده که با پیگیری های مجدانه رسانه ای ترمیم و بازسازی شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را می توان یکی از جوان ترین شهر های ایران نامید که ره صد ساله را یک شبه طی کرده و در قواره یک مرکز استان ظاهر شده است ، سرعت پیشرفت شهر یاسوج باعث شده تا این شهر از نظر زیر ساختی هم تراز با بزرگ شدن و گسترش جمعیت  رشد پیدا نکند.

 

یکی از مشکلاتی که در شهر یاسوج همیشه با ان رو به رو هستیم آسفالت نیمه کاره برخی قسمت ها از خیابان های مرکز شهر و البته پروژه های تازه ساخت است.

 

پل شهید عوض زاده یاسوج که یکی از پروژه های عمرانی نو پا در شهر یاسوج بوده که عمر چندانی از آن نمی گذرد با این وجود با نواقصی رو به رو بوده که با پیگری های رسانه ای بر طرف شده است، یکی از این مشکلات را می توان عدم آسفالت بخش کناری پل ، تخریب بخش دیگری از آسفالت آن  در هنگام دور زدن نامید.

 

البته بر طرف کردن این مشکل کار آنچنان سختی نبوده اما به هر دلیلی امروز انجام نگرفته بود تا اینکه مسئولان شهرداری برای سال نو و در ایام نوروز دست به کار شدند و به اسفالت بخش کناری پل هم چنین ترمیم بخش های از آسفالت آن پرداختند.

 

---
---
---
---
---
---
---

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی