نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1398 - 9:26
البته ریختن زباله در ورودی های شهر یاسوج به عنوان یک معضل مهم برای پایتخت طبیعت ایران شناخته شده است.که گاه و بی گاه ماموران شهرداری را به پاکسازی آن به زحمت می اندازد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری  چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دیل قرار گرفتن در یک جغرافیای کوهستانی و بهره بری از آب و هوای مطبوع به عنوان پایتخت طبیعت در ایران شناخته شده است. البته ریختن زباله در ورودی های شهر یاسوج به عنوان یک معضل مهم برای پایتخت طبیعت ایران شناخته شده است.

زباله و نخاله های اطراف به دامن طبیعت خصوصا در مجاور پل بنسنجان ریخته می شود که فضای زشتی را به نمایش گذاشته است.

پل بنسنجان به سمت جاده اصفهان در 5 کیلومتری شهر یاسوج قرار دارد، این منطقه به دلیل قرار گرفتن بر روی جاده یاسوج اصفهان محل عبور و مرور خودروهای جاده ای هست که از شهر یاسوج عبور می کنند و همین امر باعث می شود تا تمیز و پاکیزه نگهداشتن این جاده اهمیت زیادی داشته باشد.
 

 ساکنین روستا جوغوره  و اطراف آن پسماندها  و زباله های خود را درمسیر این جاده می ریختند که باعث زشت شدن نمای جاده و به وجود آمدن مکانی غیر بهداشتی می شد.

همین امر باعث شدن که رسانه ها محلی شهر یاسوج پیگیر ریختن زباله بر روی این منطقه شوند که همین امر مسئولان شهری را برانداشت تا با پاک سازی این منطقه از زباله ها پل بنسنجان به سمت یاسوج را آری از زباله سازند.

در زیر تصاویری از پاک سازی این جاده از زباله های ساختمانی و خانگی آمده است؛

 

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی