نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. فروردين 1398 - 11:23
تلاش های بی دریغ پاکبان ها در زیبا سازی شهر یاسوج نه تنها به هسته مرکزی شهر محدود نمی شود بلکه در تمام نقاط این شهر شاهد فعالیت این افراد هستیم که این تلاش جای تقدیر دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛  شهر یاسوج که در کشور به پایتخت طبیعت نیز معروف است در ایام نوروز با وجود بارش های شدید باران میزبان مهمانان نوروزی از سراسر کشور بود.

 

یکی از گروه هایی که در زیبا جلو دادن  شهر یاسوج به گردشگران نقش بسزایی را ایفاکردند پاکبانان شهر بودند که شبانه روز در حال تمیز کردن شهر یاسوج از زباله ها هستند.

 

پرداخت به‌ موقع و سریع حقوق پاکبان ها به ‌عنوان یکی از زحمت ‌کش ‌ترین اقشار جامعه باید در  اولویت شهرداری و شورای شهر  یاسوج قرار گیرد، چرا که پاکیزگی جای جای شهر یاسوج مرهون تلاش های این تلاش گران است.

تلاش های بی دریغ پاکبان ها در زیبا سازی شهر یاسوج  نه تنها به هسته مرکزی شهر محدود نمی شود بلکه در تمام نقاط این شهر شاهد فعالیت این افراد هستیم که این تلاش جای تقدیر دارد.

 

 

پاکبان ها حافظ و نگهبان پاکیزگی شهر هستند، امید است که هم چنان با تلاش های پاکبانان شهری شاهد ماندگاری ان باشیم که مردم و گردشگرانی که به مکان های گردشگری شهر سفر می کنند مراقب باشند تا به این مکان ها آسیبی نزنند و البته آن ها نیز در پاکیزه نگه داشتن محیط شهری تلاش و کوشش کنند.

 

در ادامه تصاویر بیشتری از این تلاش گردان بی ادعا در ایام نوروز آمده است که با سخت کوشی خود در تمام ساعات شبانه روز در حال تمیز نگهداشتن شهر هستند؛

 

 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی