نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. فروردين 1398 - 10:19
شهرداری به عنوان متولی امور شهری با بررسی وضعیت خیابان ها انقلاب باید نسبت به آسفالت خیابان های فاقد آسفالت، ترمیم فرسودگی ها و کامل نمودن خیابان های نیمه آسفالت اقدامات لازم را پیش بینی و عملکرد مناسبی در این رابطه از خود نشان دهد.

  به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با قدمتی نچندان زیاد از مشکلات شهری زیادی رنج می برد یکی از این مشکلات نبود آسفالت مناسب در این شهر است.

 

---

شهر یاسوج به دلایل مختلفی نظیر مرکزیت استان، ظرفیت های گردشگری و تمرکز جمعیت و مهاجرت ها به این شهر باید دارای خیابان با آسفالت هاب با کیفیت باشد، زیرا در مقوله گردشگری توجه به زیر ساخت ها  و خیابان آسفالت است از طرفی با توجه به تمرکز جمعیت در این نقطه از استان شایسته است جاده ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

 

شهر یاسوج دارای خیابان های متعدد آسفالته بوده، اما به دلایل مختلف از قبیل کنده کاری ها غیر اصولی و بدون مجوز ، فرسایش خیابان به دلیل کیفیت بد آسفالت، عدم توجه به استاندارد های جاده سازی و نهایتا تعویض لوله های فرسوده انتقال آب و همچنین احداث فاضلاب در برخی مناطق تخریب شده است.

 

---
 

یکی از مناطقی که نتها آسفالت مناسبی ندارد بلکه در برخی مکان ها فاقد آسفالت است خیابان های انقلاب شهر یاسوج بوده که جنب بلوار شهید ستار اورنگ است.

 

اگر مسئولان در شهر جستجویی برای  بررسی وضع نامناسب خیابان های شهر داشته باشند متوجه وضع نامناسب این خیابان ها خواهند شد.

 

همان گونه که در تصاویر قابل مشاده است نبود آسفالت مناسب مشکلاتی را بخصوص در زمان بازش ها برای مردم و شهروندان ایجاد می کند که می طلبد شهرداری به عنوان متولی امور شهری  وضعیت این خیابان ها را بررسی و نسبت به آسفالت خیابان های فاقد آسفالت، ترمیم فرسودگی ها و کامل نمودن خیابان های نیمه آسفالت اقدامات لازم را پیش بینی و عملکرد مناسبی در این رابطه از خود نشان دهند.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

 

 

انتهابی پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی