نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. ارديبهشت 1398 - 15:58
برخی از خیابان ها و جدول های سطح شهر یاسوج به گونه ای فرسوده شده است که ذهن انسان را به سال ها قبل که یاسوج تازه تشکیل شده بود می برد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛  شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از جوان ترین شهر های کشور محسوب می شود که در دو ده اخیر با رشد چشم گیر جمعیت رو  به رو شده است و همین امر نیز باعث شده تا خدمات شهری به صورت استاندار به همه ساکنین نرسد.

یکی از مقوقله های استاندار های شهری زیر ساخت یا همان آسفالت خیابان های شهری بوده که در شهر یاسوج کمتر دیده می شود.

 

یاسوج نیز به عنوان مرکز یک استان باید زیبایی های خاص و منحصر به فردی داشته باشد اما هر چقد هم زیبا باشد وقتی وضعیت خیابان ها و آسفالت و جدول های کوچه ها فرسوده باشند خاطره ای بد برای کسانی که وارد این شهر می شوند ایجاد می کند و هم چنین باعث دل سردی شهروندان و ساکنین خود شهر می شود .

 

 

 

برخی از  خیابان های شهر  یاسوج به ویژه  خیابان شرکت گاز به سمت مسکن مهر های جهاد در وضعیت بدی قرار دارند که در شان شهر یاسوج و شهروندان این شهر نیست در برخی مناطق کوچه ها آسفالت کامل ندارند و به دلیل تاخیر در آسفالت در مدت زمان طولانی، همان زیرسازی هم از بین رفته است.

 

آسفالت های کنده شده، جدول های فرسوده شده و چاله و چوله های این خیابان نارضایتی زیادی را ایجاد کرده است که انتظار می رود مسئولان برای زیباسازی چهره شهر اقدام کنند.

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است زمان زیادی از آخرین لایه اسفالت این خیابان می گذرد و مسئولان شهرداری باید بفکر آسفالت نو برای این خیابان پر تردد که چندین مجتمع اداری و مراکز آموزشی در این خیابان وجود دارد باشند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی