نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. ارديبهشت 1398 - 9:36
شهرداری یاسوج در یک حرکت مثبت دوباره نهضت آسفالت را که چند وقتی در پایتخت طبیعت فراموش شده بود شروع کرده است ، در این حرکت شهرداری دست به ترمیم و آسفالت خیابان های مرکزی شهر زده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه بویراحمد یکی از شهر های کوهشستانی جنوب غربی کشور محسوب می شود که سالانه به بخش زیادی از آسفالت این شهر  به دلایلی از جمله فرسودگی ، کنده کاری های غیر مجاز و ...  از بین می رود که می طلبد که مسئولان شهری بخصوص شهرداری به عنوان متولی امر این موضوع دست به ترمیم و آسفالت خیابان های شهر بزند.

 شهرداری یاسوج در یک حرکت مثبت دوباره نهضت آسفالت را که چند وقتی بود در پایتخت طبیعت فراموش شده بود شروع کرده است. در این حرکت شهرداری دست به ترمیم و آسفالت خیابان های مرکزی شهر زده که امید است این این گونه اقدامات ادامه پیدا کند.

در همین راستا نستهن مقدم شهردار یاسوج افزود: عملیات آسفالت و روکش آسفالت در ۶ منطقه از شهر یاسوج در حال اجرا بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: از شروع نهضت بزرگ آسفالت در سال ۹۸ تاکنون بیش از ۸۰ هزار مترمربع آسفالت در شهرک امام حسین (ع)، شهرک جهاد، بلوار مطهری (میدان جهاد تا فلکه ساعت)، ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز، خیابان جمهوری و مناطق مختلف شهر روکش آسفالت و لکه گیری شده است.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا