نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. ارديبهشت 1398 - 14:20
شهرداری به عنوان متولی امور شهری با بررسی وضعیت خیابان شهید محسن رستمی بلوار عدل شهر یاسوج باید نسبت به آسفالت این خیابان اقدام کند زیرا ترمیم های گاه و بیگاه دیگر اثر گذار نبوده و بعد از مدتی از بین می رود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با قدمتی نچندان زیاد از مشکلات شهری زیادی رنج می برد یکی از این مشکلات نبود آسفالت مناسب در این شهر است.

 

شهر یاسوج به دلایل مختلفی نظیر مرکزیت استان، ظرفیت های گردشگری و تمرکز جمعیت و مهاجرت ها به این شهر باید دارای خیابان با آسفالت هاب با کیفیت باشد، زیرا در مقوله گردشگری توجه به زیر ساخت ها  و خیابان آسفالت است از طرفی با توجه به تمرکز جمعیت در این نقطه از استان شایسته است جاده ها از کیفیت مناسبی برخوردار باشند.

 

شهر یاسوج دارای خیابان های متعدد آسفالته بوده، اما به دلایل مختلف از قبیل کنده کاری ها غیر اصولی و بدون مجوز ، فرسایش خیابان به دلیل کیفیت بد آسفالت، عدم توجه به استاندارد های جاده سازی و نهایتا تعویض لوله های فرسوده انتقال آب و همچنین احداث فاضلاب در برخی مناطق تخریب شده است.

 

 

یکی از مناطقی که عمر آسفالت آن به سال های سال قبل بر می گردد و شهرداری فقط در طول سالیان دراز دست به ترمیم های گاه و بی گاه آن زده است خیابان شهید محسن رستمی بلوار عدل است که پشت کوچه های عدل شهر یاسوج واقع شده است و یکی از خیابان های بر تعدد  این منطقه به شمار می آید. با این وجود از نظر مسئولان شهری به حاشیه رانده شده .

در این زمان که شهرداری یاسوج مشغول آسفالت مناطق مختلف شهر است و در برخی خیابان ها روکش نو آسفالت پهن کرده می توان گفت یکی از خیابان های که باید در اولویت آسفالت قرار بگیرد این خیابان است .

 

اگر مسئولان در شهر جستجویی برای  بررسی وضع نامناسب خیابان های شهر داشته باشند متوجه وضع نامناسب این خیابان ها خواهند شد.

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است نبود آسفالت مناسب مشکلاتی را بخصوص در زمان بازش ها برای مردم و شهروندان ایجاد می کند که می طلبد شهرداری به عنوان متولی امور شهری  وضعیت این خیابان ها را بررسی و نسبت به آسفالت خیابان های فاقد آسفالت، ترمیم فرسودگی ها  اقدامات لازم را پیش بینی و عملکرد مناسبی در این رابطه از خود نشان دهند.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی