نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. خرداد 1398 - 12:32
سرانجام مسئولان شهرداری فکری به حال این خیابان که یکی از مهمترین و پرتردد ترین خیابان های شهر یاسوج است کرده و با احداث سرعت گیر در نقاط حادثه خیز کمی از خطرات عبور عابران از این خیابان بکاهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان یکی از نوپا ترین و جوان ترین شهرهای ایران شناخته می شود و همین جوان بودن شهر باعث می شود تعداد زیادی از آیتم های استاندارد شهری در این شهر زیبای و خوش آب و هوا آنچنان که باید و شاید رعایت نشود.

 

یکی از مشکلاتی که در  شهر یاسوج زیاد به چشم می آید چهارراه ها هستند که هیچ گونه نظم شهری در آنها رعایت نشده است، یکی از این چهار راه ها را می توان، چهار راه تختی نام برد.

 

 چهارراه تختی به دلیل قرار گرفتن در منطقه ای که محل تجمع ادارات و مدارس متعددی است، یکی از مهمترین میادین در  شهر یاسوج قلمداد می شود که عبور و مرور در این منطقه در طول روز به خصوص در زمان تعطیلی مدارس زیاد است.

 بعد از پیگیری های این پایگاه خبری  در مورد نصب سرعت گیرکه لینک این خبر اینجا آمده است  برای این چهار راه که لینک این خبر اینجا آمده است مسئولان شهرداری به آمده و با نصب سرعت گیر کمی از مشکلات و خطرات عبور از این چهار راه را کاهش دادند.

 البته هنوز رنگ آمیزی این سرعت گیر ها انجام نگرفته و تابلوئی نصب سرعت گیر نیز نصب نشده که باید هر چه زود تر برای این امور نیز اقدام گردد در غیر این صورت این احتمال وجود دارد که سرعت گیری که خود برای کاهش خطرات نصب شده است خود باعث ایجاد تصادف گردد.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی