نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. خرداد 1398 - 14:40
تخریب پارک غدیر بر اثر طغیان رودخانه بشار در اولین روز های بهار امسال در حالی رخ داده که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد سیل بخش زیادی از این پارک را به خود ببرد و بعد از گذشت چند ماه این پارک به حال خود رها شود.

بع گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛احداث هر پروژه روند و مراحل مختلفی را باید طی کند تا به سرانجام نهایی برسد و اگر در هر یک از مراحل آن خللی به وجود بیاید، آن نتیجه مورد انتظار به دست نخواهد آمد.

 

یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از ان که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و در واقع می توان گفت وضعیت امروز برخی از پروژه های شهر یاسوج نتیجه افتتاحیه های تعجیلی است که مسئولان مربوطه صرفا به دلیل این که نشان دهند کاری را انجام داده اند، افتتاح می کنند و دیگر به سراغ ان نمی روند.

 

پس از بارش های اوایل بهار امسال در شهر یاسوج رودخانه بشار طغیان کرده و باعث تخریب بخش زیادی از پارک غدیر شد.

 

این اتفاق در حالی رخ داده است که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد سیل بخش زیادی از این پارک را به خود ببرد و میراث ناپایدار شهردار سابق یاسوج را از بین ببرد.

 

با گذشت سه ماه از این موضوع متاسفانه شاهد آن هستیم که مسئولان شهری بدون هیچ گونه واکنشی برای گذاشتن دیوار حائل همچنین جلوگیری از تخریب سرویس بهداشتی که تا نیمه زیر آن خالی شده است دست رو دست گذاشته اند .

 این طور بی تفاوتی باعث حدر رفت بیت المال می شود، و پارکی که بامالیات و عوارض شهروندان احداث شده است به همین راحتی تخریب شود.

 باید نشست و منتظر مانده که ایا مسئولان شهری فکری به حال این موضع خواهند کرد یا منتظر آن سال بعد بقیه پارک را نیز سیل باخود ببرد.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی