نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. تير 1398 - 7:38
یکی از این مناطق بی نظیر شهر یاسوج که علاقه مند به طبیعت را می توان به خود جذب کند پارک جنگلی یاسوج بوده که مساحتی نزدیک به هزار هکتار دارد و بزرگ‌ترین پارک جنگلی در جنوب کشور محسوب می‌شود.

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل قرار گرفته در میان رشته کوه های زاگرس یکی از زیباترین مناطق گردشگری در جنوب کشور محسوب می شود و پارک جنگلی شهر یاسوجی نیز یکی از این مناطق بی نظیر پایتخت طبیعت ایران است که علاقه مند به طبیعت  را می توان  به خود جذب کند.

 

پارک جنگلی یاسوج  که مساحتی نزدیک به هزار هکتار دارد و بزرگ‌ترین پارک جنگلی در جنوب کشور محسوب می‌شود. این پارک در شمال شرق شهر یاسوج، مرکز استان چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد، واقع شده و بخشی از حوزه‌ی آبخیز رودخانه بشار محسوب می‌شود، این پارک روی شیبی است که نمای زیبایی از شهر را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

---

 

با توجه به آسیب های که بعضا برخی افراد مجهول هویه به تیر های چراغ برق این منطقه گردشگری زده بودند همچنین نبود روشنایی مناسب در خود پارک جنگلی که این منطقه را برای خانواده ها ناامن کرده بود،  این پایگاه خبری با درج خبری در همین راستا به پیگیری مشکلات روشنایی آن پرداخت که خوشبختانه امروز شاهد نصب تیر های چراغ برق جدید و روشنایی مناسب در پارک جنگلی بودیم.

 

 

البته نمی توان از نقش مثبت فضای مجازی بخصوص هشتگ #بام_ یاسوج که توسط کاربران فضای مجازی ترند تویتر شد را نادید بگیریم. مدتی قبل مردم شهر یاسوج با ترند کردن #بام_ یاسوج از دغدغه های خود در مورد پارک جنگلی گفته بودند و از وضعیت آن ابراز نگرانی کرده بودند. و این موضوع بیان کننده اهمیت فضای مجازی و رسانه ها در بررسی و پیگیری مشکلات شهروندان را نشان می دهد.

 

اما متاسفانه بعد از گذشت چند ماه و  با شروع فصل تابستان  که می توان از این پارک در جذب حداکثری گردشگر استفاده نمود شاهد آن هستم که تعداد زیادی از این تیر چراغ برق ها خاموش هستند که این موضوع باعث می شود خانواده ها و گردشگرانی که برای لذت بردن از طبیعت زیبای یاسوج به این شهر سفر می کنند رغبتی برای گذراندن یک شب آرامش بخش در منطقه پارک جنگلی شهر یاسوج نداشته باشند.

 

باید نشست و منتظر ماند آیا مسئولان شهری فکر به حال عدم وجود روشنایی در این منطقه گردشگری می کنند یا نه...

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی