نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. تير 1398 - 20:10
یکی از پروژه های پر حرف و حدیث در شهر یاسوج را می توان به پل سوم بشار و جاده کمربندی پارک ساحلی اختصاص داد که بعد از گذشت یک سال خیلی از مشکلات آن نمایان شده و برخی از آنها نیز بعد از اولین زمون خود یعنی بارش های سیل آسای اوایل بهار در حال برطرف شدند هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ بعد از افتتاح پر حرف و حدیث پل سوم بشار و اتفاقات که در اوایل امسال بعد از سیل های اولین روز های بهار برای این پل افتاد این پایگاه خبری در گزاری به برخی از مشکلات این پل و جاده کمربندی پارک ساحلی پرداخت که بعداز گذشت سه ماه برخی از مشکلات آن در حال بر طرف شده هستند.

از جمله مشکلاتی که این جاده پارک ساحلی کنار پارک غدیر با آن درست و پنجه نرمی می کرد و در بارش های سیل آسیا اوایل بهار نیز به خوبی خود را نشان داد عدم وجود داشتند جداول مناسب و بعضا بزرگ در کنار پل سوم بشار بود .

 که این مشل باعث می شد آب های جای را نتوان به خوبی کنترل کرده و به داخل زمین های اطراف سراریز می شدند و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می آورد.

 که این مشکل نیز با جدول گذاری های که در حال انجام است در حال برطرف شدن هستند.

یکی دیگر از مشکلات که بسیاری از خودروهای که می خواهند از زیر پل وارد جاده کمربندی پارک غدیر شوند در زمان بارش ها با آن دست و پنجه نرم می کردند نبود پل های مناسب برای هدایت آب جداول به داحخل رودخانه بود که این موضوه نیز باعث می شد تا لوله ای که در آن قسمت گذاشته شده بود بعد از گذشت زمانی اندک به وسیله سیل پر شده و آب به داخل جاده منطق شود و رفت آمد خوردها با مشکل مواجه شود.

 که این موضوع نیز در حال بر طرف شدن می باشد و مسئولان در حال ساخت پل مناسب برای انتقال آب جداول به داخل رودخانه هستند.

 یکی دیگر از مشکلات را می توان مسیر که جاده پل سوم را از جاده کمربندی جدا می شازد اشازه نمود که این موضوع نیز با عریض کردن جاده در حال برطرف شدنداست البته نمی توان از سرعت لاک پشتی این پروژه چشم پوشی نمود اما انجام ان قابل اهمینت است چون می تواند از بسیاری از تصادفات احتمالی جلوگیری نماید.

البته خیلی از مشکلات ریز و درشت این جاده هنوز سر جای خود باقی هستند از جمله عرض کم جاده کمربندی، نمود علائم راهنمایی و رانندگی مناسب در آن، کیفیت ضعیف جاده پل سوم همچین جاده کمربندی پارک ساحلی می توان اشاره نمئد.

کاش مسئولان به جای عجله برای افتتاح زود تر به فکر انجام صیحح و استاندار این پروژه بودند تا بعد از گذشت یک سال از این موضوع با این همه مشکل ریز و دشت برخورد نمی کردند.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی