نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. تير 1398 - 21:48
زیبا سازی ورودی های شهر یاسوج به انواع مرکز کهگیلویه و بویراحمد باید مورد توجه مسئولان شهری و استانی قرار گیرد زیرا این موضوع می تواند در بالا بردن استاندارد های یک شهر زیبا تاثیر گذار باشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ شهر یاسوج به انواع مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد باید دارای ورودی های زیبا با باشد تا بتواند هم در حوزه جذب گردشگر و هم در بحث استاندارد های یک شهر زیباحرفی برای گفتند داشته باشد.

 این پایگاه خبری در گزاری به برخی از مشکلات ورودی های شهر یاسوج پرداخت که اینجا آمده است.

 

 با توجه به اهمیت زیبا سازی ورودی های شهر یاسوج به عنوان نماد شهری در استان در همین خصوص در این پایگاه خبری در مصاحبه تلفی با شهردار یاسوج این موضوع را مطرح کرده که نستهن مقدم شهردار یاسوج در همین خصوص بیان داشت : ورودی های شهر یاسوج که از هر  طرف شیراز در حوزه روستای بزرگ سرآبتاوه قرار دارد و از طرف اصفهان نیز در حوزه بخش مادوان قرار دارد.

 

مقدم فازود: با این وجود هماهنگی های بین شهرداری، اداره راه و شهرسازی و فرماندای بویراحمد انجام گرفته و از اعتبارات سال 98 برای آن در نظر گرفته شده است.

 شهردار یاسوج ادامه داد: در موضوع فضای سبز هماهنگی های نیز با اداره راه و شهر سازی شده است تا بتوانیم فضای سبز مناسبی را در ورودی های شهر یاسوج بسازیم.

 

وی افزود: هماهنگی ها نیزدر حال انجام است تا جاده ورودی شیراز به یاسوج کار های ترمیم آسفالت، جمع آوری زباله  آن انجام گیرد.

 

شهردار یاسوج در پایان افزود: شهرداری امکانات و تجهیزات خود را در اختیار فرمانداری و دهیاری های قرار می دهد تا ورودی های شهر را زیبا کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی