نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. تير 1398 - 14:31
استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور یه یک استان چهارفصل معروف است و شهرستان بویراحمد سرآمد این استان در حضور طبیعی و گردشگری است. به سمت بخش کبیگیان شهرستان بویراحمد در فاصله 35 کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است. این بخش تعدادی روستا را در برمی گیرد که یک از آنها روستای ساران است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور یه یک استان چهارفصل معروف است و شهرستان بویراحمد سرآمد این استان در حضور طبیعی و گردشگری است.

 به سمت  بخش کبیگیان شهرستان بویراحمد در فاصله 35 کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است. این بخش تعدادی روستا را در برمی گیرد که یک از آنها روستای ساران است .

 وقتی از دوراهی جاده یاسوج اصفهان وارد جاده یاسوج دهدشت می شوید اولین روستای که چشم شما را به خود خیره می کند روستای ساران است.

مزارع گندم این روستا رنگ زیبای طلایی را به طبیعت آن بخشیده است و زمین های که در حال نشاء برنج هستند دل هر گردشگری را می رباید.

این روستا که در حاشیه رودخانه بشار واقع شده است و بخش عمده مردم این روستا به کشاورزی و دام داری مشغول اند.

نشاء برنج در روستای ساران به دلیل نزدیک بودن به رودخانه بشار همچنی برخورداری از اب و هوای مطبوع باعث شده این روستا دارای ویژه گیری های مننحصر به فردی باشد.

این روزها کشاورزان استان بخصوص شهرستان بویراحمد و روستای ساران مشغول کشت برنج در مزارع خود هستند و مردم روستای ساران نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

در زمان بازدید از روستای ساران با پیر مردی برخورد می کنیم که از مشکلات روستا به ما می گوید.

این فرد که خود را از افراد روستا ی ساران معرفی می کند از نبود اسفالت مناسب ، عدم زدن دیوار تکیه گاه کنار جاده دورن روستای گله مند است .

 وی در ادامه خواستار این است که مسئولان بیشتر به فکر مردم روستای باشند تا مردم مجبور نباشند روستا را ترک کنند و به شهر بیایند.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا