نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. مرداد 1398 - 22:07
استان کهگیلویه وبویر احمد که در کشور به دلیل شرایط اب و هوایی و جغرافیایی به استان چهارفصل معروف است دارای جاده های بعضا خطر حادثه سازی است که جا دارد مسئولان استان بیشتر بفکر ایمنی این جاده ها باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ استان کهگیلویه وبویر احمد که در کشور به دلیل شرایط اب و هوایی و جغرافیایی به استان چهارفصل معروف است دارای جاده های بعضا خطر حادثه سازی است که جا دارد مسئولان استان بیشتر بفکر ایمنی این جاده ها باشند.

شهرستان بویراحمد و دنا به دلیل شرایط کوهستانی که دارند بیشتر در معرض خطرات حوادث رانندگی هستند.

جاده یاسوج به اصفهان که یکی از جاده های قاتل در جنوب کشور نیز محسوب می شود سالانه جان تعدادی از هم وطنان را به دلیل عدم وجود اعلائم راهنمایی و رانندگی مناسب ، پیچ های تند، شرایط کوهستانی و از همه مهمتر دو بانده نبودن کامل جاده می گیرد.

این پایگاه خبری به دلیل رسالت خبری خود در گزارشی به مشکلات جاده یاسوج اصفهان از جمله نبوده اعالائم راهنمایی و رانندگی در این جاده پرداخت .

در همین راستا نصیری راد مدیر کل اداره راه و حمل و نقل جاده ای استان در نشست خبری از اجرای خط کشی، نصب و تشدید علایم ایمنی، اجرای شیار لرزاننده، لکه گیری نقاط حادثه خیر در جاده های استان بخصوص جاده یاسوج اصفهان خبر داد.

همان گونه که در تصاویر قابل مشاده است نبود اعلائم راهنمایی و رانندگی در جاده یاسوج استان که مهمترین و البته پر ترافیک ترین جاده استان کهگیلویه و بویراحمد نیر محسوب می شودمشهود است.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی