نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مرداد 1398 - 21:28
روستای ساران(سورن) در بخش کبیگیان شهرستان بویراحمد و در فاصله 35 کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است. این بخش تعدادی روستا را در برمی گیرد که یک از آنها روستای ساران است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل ؛ استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور یه یک استان چهارفصل معروف است و شهرستان بویراحمد سرآمد این استان در حضور طبیعی و گردشگری است.

 

 روستای ساران(سورن)  دربخش کبیگیان شهرستان بویراحمد و در فاصله 35 کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است. این بخش تعدادی روستا را در برمی گیرد که یک از آنها روستای ساران است .

 

 وقتی از دوراهی جاده یاسوج- اصفهان وارد جاده یاسوج- دهدشت می شوید اولین روستای که چشم شما را به خود خیره می کند روستای زیبا و طیبعیت جالب و دیدنی ساران است.

 

این روستا که در حاشیه رودخانه بشار واقع شده است و بخش عمده مردم این روستا به کشاورزی و دام داری مشغول اند.

 یکی از مهمترین مشکلات روستای ساران که فاصله چندانی هم با مرکز استان ندارد عدم وجود دیوار حائل در کنار جاده آن است که می تواند در فصول پر بارش باعث ریزش کناره جاده به دلیل شرایط کوهستانی منطقه به داخل جاده و بروز حوادثی ناگوار باشد.

 

همان طوری که بارش های امثال نشان داد نمی توان طبیعت را دست کم گرفت و با اولین بارش سیل آسا احتمال ریزش کنار جاده وجود دارد.

 

یکی دیگر از مهمترنی مشکلات  این روستا از زبان ساکنین آن نداشتن جاده آسفالت درون روستا است که برای روسنتای که در فاصله چند ده کیلومتر از مرکز استان واقع شده است بسیار ناگوار است.

 در تصور زیر عدم داشتن دیوار حائل و جاده آسفالت در روستای ساران(سورن) مشهود است.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی