نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مرداد 1398 - 12:30
نصب تابلوهای راهنما در ورودی های شهر برای هدایت گردشگران و معرفی جاذبه های گردشگری پایتخت طبیعت ایران ضروری است که متاسفانه در شهر یاسوج هیچ گونه اقدامی در این زمینه انجام نگرفته شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل شرایط آب و هوایی  مناسب همچنین برخوردای از مکان های گردشگری بسیار سالانه میزبان بخش تعدای زیادی از هموطنان است، که این موضوع می طلبد مسئولان شهری نصبت به معرفی مکان های گردگشری پایتخت طبیعت ایران تلاش روز افزونی داشته باشند.

نصب تابلوهای راهنما برای هدایت گردشگران و معرفی جاذبه های گردشگری شهر یاسوجی امری اجنتاب ناپذیر است .

یکی از راه های معرفی مکان های گردشگری نصب تابلوهای راهنما در ورودی های شهر است، که همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است هیچ گونه تابلوی معرفی مکان های گردشگری پایتخت طبیعت ایران در ورودی های شهر یاسوج نصب نشده و بسیاری از گردشگران هنگام ورود به شهر یاسوج برای پیدا کردن مکان های گردشگری شهر دچار دردسر های زیادی می شوند.

 یقینا نصب تابلوهای گردشگری در ورودی های شهر و به ویژه در جاده‌های اصلی منتهی به شهر یاسوج نقش ویژه‌ای در توسعه گردشگری شهر یاسوج به عنوان سنبل گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد خواهد داشت.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی