نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. مرداد 1398 - 16:09
شهر زیبای یاسوج با انبوه جاذبه های بکر و آب هوای مطبوع یکی از قطب های گردشگری در جنوب کشور است که اکنون شاهد احاطه بلوار های این شهر توسط خار و خاشاک وغلف های خشک هستیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد قطب گردشگری جنوب کشور محسوب می شود و دارای آب و هوای مطبوع و مناظر طبیعی بسیاری است که دیدنش چشم را و شنیدنش گوش را می نوازند.

 

تبدیل شدن به شهر گردشگر پذیر ملزم به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز این امر است که یکی از ساده ترین آن توجه به مبلمان شهر و زیباسازی بصری محیط آن شهر است چرا که اولین چیزی که در چشم مخاطب خودنمایی می کند زیبایی شهر بخصوص بلوار های شهر است که مسافران با آنها بیشتر در ارتباط اند.

 

شهر یاسوج علی رغم اینکه بلوار های چمن بسیاری دارد اما هستند بلوار های که خار و خاشاک باعث از بین رفتن زیبایی های بصری آن شده است.

بلوار شهید ستار اورنگ که در جاده کمربندی پارک ساحلی و البته پل سوم بشار واقع شده است یکی از پر تردد ترین بلوار های شهر یاسوج محسوب می شود که روزانه حجم بسیار زیادی از خودروهای از این بلوار عبور می کنند با این وجود رشد خار و خاشاک باعث شده این از زیبایی هابی بصری شهر یاسوج کاسته شود.

 

 

 
تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی