نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. مرداد 1398 - 14:13
شهر یاسوج در دو ماه خیر شاهد ترمیم آسفالت برخی خیابان های خود بوده که متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی باعث شده خیابانی که ترمیم آسفالت آن انجام گرفته بعد از گذشت چند روز دوباره آسفالت آن توسط یکی از دستگاه های اجرایی تخریب شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛  شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل رشد روز افزون مهاجرت از روستا به شهر همچنین به دلیل دارا بودن آب و هوایی مناسب در دو دهه اخیر شاهد مهاجرت دیگر شهر های استان به این شهر بوده ایم با این وجود می طلبد که مسئولان شهری برای رفاهحال شهروندان در برطرف ساختن نواقص پایتخت طبیعت ایران کوشا باشند.

 یکی از مشکلاتی که شهروندان یاسوجی را همیشه رنج داده است نبود روکش آسفالت مناسب در برخی خیابان های اصلی شهر یاسوج بوده که شهرداری یاسوج بر همین مبنا دست به نهضت آسفالت زده و برخی دست اندازها همچنین چاله چوله های شهر یاسوج را ترمیمن ساخته است .

 ولی به دلیل نبود هماهنگی بین دستگاه های اجرای متاسفانه در خیابان جمهوری شهر یاسوج بعد از گذشت چند روز از روکش آسفالت یکی از دستگاه های اجرایی دست به عملیات تخریب آسفالت زده است .

آیا بهتر نبود ابتدا کنده کاری انجام می گرفت و بعد ترمیم اسفالت انجام می شد؟

این نوع ناهماهنگی ها بین دستگاه های اجرایی در این به بحبوحه اقتصادی باعث هدر رفت بیت المال می شود.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی