نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1398 - 16:32
بلوار مقاومت منطقه شرف آباد یاسوج مدت هاست به صورت خاکی رها شده و این موضوع در حالی است که چند سال اخیر نیز گزارشات بسیاری در مورد عدم ترمیم و مرمت این بلوار در این پایگاه خبری کار شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه بویراحمد که پرجمعیت ترین و البته پر گردشگرترین شهر استان نیز به شمار می رود از نظر زیر ساخت های شهری آنچنان که باید و شاید پیشرفتی نداشته و یا اینکه این پیشرفت های به صورت لاک پشتی انجام گرفته است.

در چند وقت گذشته شهرداری یاسوج مانور بسیاری را بر روی انجام پروژه های شهری داده است با این وجود بلوار مقاومت شرف اّباد همانند چند سال گذشته همان طور به حال خود رها شده درصورتی که زیبا سازی ومرمت آن نیز هزینه بالایی ندارد.

این بلوار که یکاز گلوگاه های ارتباطی شهر یاسوج نیز به شمار می رود روزانه رفت آمد بسیاری را در خود جای داده و  مراکز مهمی از جمله پایانه مسافربری شهر یاسوج نیز در این منطقه از شهر یاسوج واقع شده است.

گفتنی است شهر یاسوج که لقب پایتخت طبیعت را یدک می کشد، در خصوص زیبا سازی بلوارهای موجود در سطح شهر بسیار از استاندارد های سیک شهر گردشگر پذیر فاصله دارد.

تصاویر زیر گواه آن است که با وجود گزارشات متعدد این پایگاه خبری در خصوص وضعیت این بلوار در چند سال اخیر باز هم به همان شکل گذشته به حال خود رها شده است و مسئولان حتی زحمت رنگ آمیزی جداول آن را هم به خود نداده اند.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی