نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1398 - 17:55
مسئولانی که هیچ گونه انگیزه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد با صرف هزینه های زیاد سعی در تجمل گرایی و لوکس سازی ادارات دانشگاه ها و بانک ها دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ استان کهگیلویه وبویراحمد در کشور به استانی کمتر توسعه یافته و دارای درصد بالای بیکاری مشهور است، با این وجود برخی مسئولان استان بی توجه به این مشکل بزرگ و بدون توجه  اقتصاد مقاومتی در حالی که دشمانان قسم خورده این ملت شمشیر دشمنی را از رو بر ملت ایران بسته اند و با به راه انداختن مشکلات اقتصادی و تحریم های که مستقیما معیشت مردم را هدف گرفته است سعی در دلسرد کردن مردم غیور ایران از آرمان های انقلاب اسلامی دارند، با تجمل گرایی و هزینه های گزاف از بیت المال در حال ساخت ورودی های لوکس، گران و نما کاری های بعضا بی مورد هستند.

 

 

چند نمونه از این نوع هزینه های گزاف را می توان آغاز عملیات ساخت سردر میلیونی دانشگاه دولتی یاسوج، نمای چند صد میلیونی ساختمان راهداری و حمل و نقل استان و همچنین نمای جدید  بانک ملت جنب هفت تیر یاسوج اشاره کرد.

زمان زیادی از این موضوع نگذشته که بنیاد مسکن استان نیز دست به تغییر نمای ساختمان خود زده است.

 همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است نمای آجری این ساختمان که در فلکه جهاد یاسوج واقع شده با سرعت هرچه تمام در حال تخریب است تا با صرف هزینه گزاف از بیت المال دوباره نوسازی شود.

باید منتظر مانده که بنیاد مسکن استان آیا همانند ادارات و بانک های که در این مدت در شهر یاسوج نمای خود را تغییر داده اند دست به هزینه ای میلیاردی می زند و یا اینکه به چند اصلاح و مرمت کاری ساده بسنده می کند.

با این حال نمی توان این موضوع را انکار کرد که در شرایط اقتصادی نابسامان این روزها آیا واقعا ضرورتی دارد که ساختمان ادارات و بانک ها با صرف هزینه گزاف از بیت المال دست به تجمل گرایی بزنند.

 

رهبر انقلاب اسلامی همیشه این مضوع را به مسئولان گوش زد می کنند که از تجمل گرایی پرهیز کنید، آیا این نوع کارها خود در تضاد با فرمایشات رهبر انقلاب نبوده است؟

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا