نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آبان 1398 - 14:51
نبود مراکز فرهنگی و ورزشی در نقاط حاشیه شهر باعث شد تا شهروندان ساکن این مناطق با صرف هزینه های زیادی در طول سال به نقاط مرکز شهر مراجعه کنند که در همین خصوص گفت و گوی را با شهروندان حاشیه شهر یاسوج انجام دادیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ این پایگاه خبر بنا بر رسالت خود پیگیر یکی از مهمترین مشکلات مردم اطراف شهر یاسوج شد که آن هم نبود مراکز فرهنگی و ورزشی اعم از سالن های ورزشی ، کتابخانه سایر موضوعات شده است.

به همین منظور به میان شهروندان در اطراف شهر رفتیم تا مشکلاتشان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار دهیم، مشروح این گزارش را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

یکی از شهروندان منطقه مهریان یاسوج ضمن قدردانی از پیگیری رسانه ها گفت: متاسفانه هیچ گونه فضای سبز و فضای ورزشی در این مناطق وجود ندارد و همین امر باعث سرگردانی بیشتر جوانان شده است.

وی در ادامه افزود: از مسئولین شهری انتظار داریم  همه تمرکز خود  را بر مرکز شهر نگذارند و با احداث چنین مکان های جلوی هزینه های اضافی بر جوانان این منطقه شوند.

 

یکی دیگر از شهروندان در مصاحبه با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه از مسئولین انتظار داریم در این منطقه که سالن و کتابخانه در این منطقه از شهر فراهم کنند.

 

 

یکی از نوجوانان ساکن شهر مادوان نیز با بیان اینکه هیچ گونه مراکز فرهنگی و ورزشی در این منطقه وجود ندارد گفت: از مسئولین انتظار داریم در این منطقه فضای سبز، فضای فرهنگی ایجاد شود تا ما مجبور نباشیم برای استفاده از چنین مکان های از این نطقه از شهر به نقطه ای دیگر از شهر برویم.

 

یکی کسبه حاشیه شهر یاسوج نیز از مسئولین خواست تا در  حاشیه شهر کتابخانه،سالن ورزشی، فضای سبز اجرا کنند تا فرزندان ما مجبور نباشند به دلیل نبود چنین مکان های به دنبال تفریحات کاذب مثل قلیان روند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی