نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1398 - 10:51
پس از رسانه ای شدن برخی مشکلات در محله بختیاری های شرف آباد یاسوج و با جدول گذاری برخی خیابان های این محله شهروندان این مناطق از معضل آب های سطحی رهایی پیدا کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس؛ شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب همچنین داشتن موقعیت استراتژیک از نظر جغرافیایی در دو دهه اخیر با رشد فزایند جمعیت رو به رو شده و همین امر نیز باعث خواهد شد در کسری از زمان شهر یاسوج از یک شهر 10 الی 20 هزار نفری به یک شهر 200 هزار نفری تبدیل شود.

 افزایش روز افزون جمعیت باعث شده تا شهر یاسوج از نظر زیر ساخت های شهری آنچنان که باید و شاید رشد نکند که این موضوع باعث شده تا حاشیه شهر یاسوج با مشکلات فراوان رو به رو شود.

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است یکی از مشکلاتی که بسیاری از مناطق حاشیه شهر یاسوج با آن درگیر هستند، خیابان های آسفالت نشده و نداشتن جدول هدایت آب های سطحی است که این امر باعث می شود در زمان بارش ها سطح برخی از خیابان ها مملو از آب شود و عبور و مرور را برای شهروندان آن منطقه سخت کند.

شرف آباد یاسوج یکی نقاطی است که در زمان بارش ها شهروندان آن با این پدیده رو به رو می شوند.

 

 نبود امکانات اولیه شهری در این منطقه از شهر یاسوج بی داد می کند اما مدتی است که شهرداری دست به کار شده و سعی دارد مقداری از این مشکلات را با جدول کشی در برخی مناطق آن ساماندهی کند.

 

به همین منظور شهرداری یاسوج چند وقتی است که اقدام به جدول گذاری برخی از خیابان های این مناطق کرده است، که این بار نوبت به عملیات جدول گذاری و دفع و هدایت آب های سطحی در خیابان امیر و تعاونی میلاد شرف آباد، همچنین دفع آب های سطحی محله بختیاری ها در منطقه شرف آباد کرده است.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا