نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. آذر 1398 - 10:56
همزمان با یادواره ۷۲ شهید منطقه زیلایی
کتاب "سلحشوران دیار ما" در منطقه زیلایی رونمایی شد+تصاویر
همزمان با اجرای یادواره ۷۲ شهید منطقه زیلایی منطقه بویراحمد کتاب "سلحشوران دیار ما" یادنامه شهدای منطقه زیلایی شهرستان بویراحمد رونمایی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ همزمان با اجرای یادواره ۷۲ شهید منطقه زیلایی منطقه بویراحمد کتاب "سلحشوران دیار ما" یادنامه شهدای منطقه زیلایی شهرستان بویراحمد رونمایی شد.

این کتاب حاوی وصیت نامه شهدا و نقش منطقه زیلایی در دوران دفاع مقدس بوده، که به همت یکی از رزمندگان این منطقه "کاکاجان ایموری نژاد" و به قلم مظفری، اهتمام عباسی مسئول انتشارات فتح دنا تهیه و تدوین شده است.

ایمان خردمند مسئول کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: هدف از این کار تهیه و تدوین نقشه هر منطقه در دوران دفاع مقدس، نهادینه کردن فرهنگ مقاومت برای نسل آینده، آگاهی نسل فعلی سپاه و بسیج از دوران دفاع مقدس، ساماندهی آثار شهدا، استفاده صحیح  از عملکرد رزمندگان برای الگو دهی به نسل جوان و گسترش فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بوده.

 

وی افزود: ایثار شهادت و معنویت و از خود گذشتگی، تدوین فرهنگ ولایت پذیری، ولایت مداری رزمندگان برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام کار تخصصی و حرفه ای در خصوص ارزش های دفاع مقدس باید انجام پذیرد.

 

خردمند در ادامه بیان داشت: در خصوص ادبیات دفاع مقدس مقام معظم رهبری فرمودند: باید در این زمینه تلاش خود را برای ثبت و ضبط چند برابر کنید، این کاری است ارزشمند، هدیه به مادران این منطقه امیدواریم ذخیره ای برای آخرت همه ماباشد.

مسئول کنگره شهدای کهکیلویه و بویر احمد در پایان افزود: از ابتدای سال ۹۸ موضوعی که در دستور کار مرکز آثار دفاع مقدس قرار گرفت تدوین نقشه شهرستان در دوران دفاع مقدس بوده که از   همین جا دعوت می‌کنیم از همه رزمندگان، خانواده معظم شهدا و هر فردی که در حوزه پشتیبانی و نظامی در دوران دفاع مقدس نقشی داشتند تا با مراجعه به نویسندگانی که در سطح هر شهرستان مشخص شده تا خاطرات و نقش خود را در دوران دفاع مقدس بیان کنند و که ما بتوانیم آنها را در یک کتاب تدوین و آماده انتشار کنیم و در دوره های بعدی ضبط و ثبت و تقدیم به جامعه ایثارگری استان کهگیلویه وبویراحمد اهدا کنیم.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 
 
 
---
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی