نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. دى 1398 - 10:43
خاموشی مطلق چراغ های روشنایی محدوده بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بعد از گذشت چند ماه از نصب آنها باعث گلایه شهروندان شده است تا جایی که بخش هایی از مرکز شهر با تاریکی مطلق روبه رو شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس؛ امروزه روشن سازی معابر شهری بخصوص معابر مرکز شهر  یکی از نیازهای جامعه شهری محسوب می شود. در جوامع شهرنشین با توجه به گسترش فعالیت ها، ایمنی رانندگی در شب از اهمیت خاصی برخوردار است. یاسوج  شهری است که این روزها تاریکی‌ برخی معابر آن بیشتر به‌ چشم می‌آید.

 

این توصیف ناخوشایند این روزهای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است، اما تاریکی بخشی از خیابان‌ها و کوچه‌ها این روزها موجبات نارضایتی شهروندان را در پی داشته است.

 

شهر یاسوج مرکز  استان کهگیلویه بویراحمد با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر و دارا بودن پتانسیل گردشگری سالانه خیل عظیمی از گردشگران را از سراسر کشور در خود جای می دهد، با این وجود برخی از مشکلات همچنان در نقاطی از این شهر دیده می شود.

 

 یکی از این استاندارد ها، روشنایی معابر شهری در شب بوده که به همین منظور نیز در چند سال اخیر شهرداری یاسوج با نصب روشنایی هایی در پیاده رو های مرکز شهر نمایی زیبا را در مرکز استان فراهم ساخته بود.

اما قطعی برق این چراغ ها بعد از گذشت چند ماه از نصب آنها در شهر یاسوج باعث گلایه شهروندان شده است تا جایی که بخش هایی از مرکز شهر با تاریکی مطلق روبه رو شده است.

همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است سه راه بیمارستان یاسوج یکی از مناطق مهم مرکز شهر است که به دلیل خاموشی این چراغ ها در شب با تاریکی مطلق رو به رو است.

طبق شنیده ها دلیل خاموشی این چراغ ها به اختلاف اداره برق و شهرداری یاسوج نسبت به پرداخت هزینه این چراغ ها است.

 

در حالی که اداره برق مدعی این موضوع است که شهرداری بابت این روشنایی ها باید هزینه به اداره برق بپردازد اما شهرداری یاسوج با رد این موضوع مدعی این است که هزینه روشنایی شهر بر عهده شهرداری نیست.

 

 

انتهای پیام/
 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا