نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. اسفند 1398 - 10:15
وجود چاله های بزرگ و کوچک ، اسفالت بی کیفیت و نارضایتی میهمانان و شهروندان یاسوجی پازل خدمات شهری را در مرکز استان تکمیل کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ آبشار زیبای شهر یاسوج یکی از اصلی ترین  تفرجگاه های این شهر است که با شروع فصل بهار و تابستان فرصت و موقعیت مناسبی برای پذیرایی از  میهمان های این شهر است.

رفع نیاز ها و زیرساخت های گردشگری این مرکز تفریحی که همه ساله میهمان های زیادی از سراسر کشور دارد ،از دغدعه های اصلی میهمان های سالهای گذشته این تفرجگاه زیبا بوده است .

شرکت گاز شهرستان بویراحمد به منظور گاز رسانی برخی از مناطق  آبشار یاسوج در یکی از پیک های پر گردشگر سال 98 اقدام به کنده کاری  خیابان ورودی آبشار نمود و با ترمیم بی کیفیت آن زخمی عمیق بر پیکر این مرکز تفریحی وارد کرد.

این اقدام  که در زمان خود نیز مورد انتقاد قرار گرفت، بعد از لوله گذاری و عدم ترمیم با کیفیت آسفالت ، با شروع فصل بارش ها ، همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است به چاله ای برای وحشت عبور رانندگان از این مسیر تبدیل شده است.

اما انچه مشهود است ضرورت ساماندهی این تفرجگاه و ترمیم کیفی معابر آن برای استقبال از میهمانان نوروزی است که مسئولان شهری باید توجه ویژه ای به ان داشته باشند.

 

---

متاسفانه سالانه شهرداری هزینه زیادی برای ترمیم آسفالت خیابان ها ی شهر یاسوج و مناطق گردشگری انجام می دهد که کنده کاری های مربوط به شرکت های اب ، برق ، گاز هم چنین کنده کاری های شخصی باعث از بین رفتن آسفالت برخی خیابان های مرکز استان  بخصوص منطقه زیبای گردشگری شهر یاسوج شده است.

و همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است کنده کاری دست از جان بی جان اسفالت جاده آبشار یاسوج بر نداشته و متاسفانه شاهده کندکاری برای لوله گذاری برای یکی از باغ های مناطقه آبشار در این روز های پایانی سال هستیم.

---

البته یک نقد نیز به شهرداری وجود دارد آن هم اینکه باید با کسانی که اقدام به کنده کاری های غیر مجاز با شدت عمل بیشتری برخورد کند، همچنین باید بر روی کار ترمیم آسفالت اداراتی که آسفالت خیابان ها برای برای توسعه آب، برق و گاز تخریب می کند نظارت بیشتری شود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی