نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. فروردين 1399 - 9:37
تخریب پارک غدیر بر اثر طغیان رودخانه بشار در حالی رخ داده که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد بخش زیادی از این پارک بر اثر سیلاب اوایل بهار سال گذشته از بین برود و تاکنون نیز اقدام عملی انجام نشده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس  پس از بارش های اوایل بهار سال گذشته در شهر یاسوج رودخانه بشار طغیان کرده و بخش زیادی از پارک غدیر را تخریب کرد.این اتفاق در حالی رخ داده است که دیوار حائلی میان رودخانه بشار و این پارک ایجاد نشده بود و همین مساله باعث شد سیل بخش زیادی از این پارک را به خود ببرد.

 

یکی از دلایلی که برای به سرانجام مطلوب نرسیدن پروژه های شهر یاسوج وجود دارد این است که این پروژه ها پیش از آن که به مرحله بهره برداری برسند، افتتاح می شوند و در واقع می توان گفت وضعیت امروز برخی از پروژه های شهر یاسوج نتیجه افتتاحیه های تعجیلی است که مسئولان مربوطه صرفا به دلیل این که نشان دهند کاری را انجام داده اند، افتتاح می کنند و دیگر به سراغ آن نمی روند.

 

به نظر می رسد مسئولان مربوطه بدون توجه به تخریب قسمتی از پارک و حواشی که سال گذشته نسبت به این موضوع ایجاد شد بعد از گذشت یک سال اقدام قابل توجهی برای ساخت دیوار حائل انجام نداده اند که این مساله می تواند باز هم مشکل ساز شود.

 

در این بین برخی پیش بینی ها می توانست سهم عظیمی در کاهش میزان خسارت ها داشته باشد که به دلیل برخی بی تدبیری ها و سهل اندیشی ها امروز شاهد طغیان این بی تدبیری ها در عدم پیش بینی از عمق فاجعه بار سیلاب ها بودیم و همچنان نیز ادامه دارد.

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

 
 
 
 
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا