نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. شهريور 1399 - 15:44
اعضای شورای شهر یاسوج با یک کلمه نباید برآشفته شوند؛ زمانی باید برآشفته شوید که تجمع های گاه و بیگاه ناشی از اختلافات شما و شهرداری سوژه رسانه های معاند قرار می گیرد و ضعف عملکرد شورا را به پای نظام می نویسند و مردم را تحریک می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس سومین سال پنجمین شورای شهر یاسوج نیز به پایان رسید و سال چهارم با ترکیب جدیدی از هیئت رئیسه کار خود را آغاز خواهد کرد.

 

شورای شهر یاسوج در پنجمین دوره خود فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد و اتفاقات مثبت و منفی نسبت زیادی را در خود جای داد که در این مقال نمی گنجد.

 

این شورا  که در ابتدای کار امید می رفت بتواند با توجه به ترکیبی که در اختیار دارد عملکرد مثبت و درخشانی از خود بر جای گذارد اما نتیجه عملکرد این سه سال و اظهارات مردم و مسئولان مختلف نشان از ان دارد که شورای شهر یاسوج در پنجمین دوره خود توفیق چندانی به دست نیاورده است و بیشتر درگیر حواشی و جدل با شهرداری بوده است.

 

اخیرا انتخابات هیئت رئیسه سال چهارم برگزار شد و محمدرحیم دهرابپور به عنان رئیس جدید شورا انتخاب شد که این نشست نیز حواشی خاص خود را داشت و گروه اقلیت شورای شهر در انتخابات شرکت نکرده و جلسه را ترک کردند.

صفحه توئیتر رسانه معاند " کلمه "

در خبری که این رسانه از خروجی این نشست منتشر کرده بود از کلمه ای استفاده شد که به نظر می رسد چندان به مذاق برخی اعضای شورای شهر خوش نیامده بود و یکی از آن ها در نشست هفتگی شورا و دیگری با صدور جوابیه ای به آن واکنش نشان دادند. 

 

این رسانه قصد پاسخگویی به جوابیه عضو شورای شهر که بر خلاف اصول حرفه ای در رسانه دیگری که به نظر می رسد وابسته به شورای شهر است، منتشر شده بود؛ را ندارد اما ذکر یک نکته خالی از لطف نیست که امید است همه اعضای شورای شهر یعنی دو گذوه اکثریت و اقلیت به آن پایبند باشند.

 

عضوی از شورای شهر که در واکنش به خبر صبح زاگرس جوابیه صادر کرده بود به نکته خوبی اشاره کرده و با انتشار تعداد آرای کسب کرده توسط خود و سایر اعضا در انتخابات سال 96 قصد داشته است نشان دهد مجموع آرای گروه اکثریت که به ریاست دهرابپور رای داده اند بیش از دو سوم کل آرای اخذ شده توسط اعضای شورای پنجم شهر یاسوج است.

 

یادآوری این آمار بعد از گذشت 3 سال از عمر شورای شهر و قرار دادن آن در کنار همه حواشی که در سال های اخیر شورای شهر یاسوج داشته است این مساله را به ذهن متبادر می کند که چرا اعضای شورای تا پیش از این به آرای مردم توجه نمی کردند؟ آیا خواسته مردم جدال های همیشگی و نامتعارف در صحن شورای شهر بود؟آیا خواسته مردم اختلافات لاینحل با شهرداری یاسوج و فردی بود که در همین شورا به شهرداری رسید؟

صفحه توئیتر خبرگزاری معاند " هرانا "

شاید بهتر باشد اعضای شورای شهر یاسوج همیشه و در ابتدای هر صحبتی کسانی را به یاد بیاورند که به آن ها رأی داده اند و نیز فراموش نکنند که نماینده همه مردم شهر هستند و با یک کلمه نباید برآشفته شوند؛ زمانی باید برآشفته شوید که تجمع های گاه و بیگاه ناشی از اختلافات شما و شهرداری سوژه رسانه های معاند قرار می گیرد.

 

شاید اگر در این دوره با تدبیر بهتری از همان ابتدا کار می کردید سوژه روزانه رسانه های ضدانقلاب که همانند کفتار منتظر یک قربانی هستند و همچنین منتظر ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند، نمی شدید پس ابتدا بهتر است یک سوزن به خودتان بزنید و به عملکرد خود در سه سال گذشته نگاه کنید تا این که بخواهید از یک کلمه در تیتر یک خبر که حق یک رسانه است عصبانی و نگران شوید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی