نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. شهريور 1399 - 15:31
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برترین های اشراف و عملکرد در سپاه این استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس مراسم تجلیل از برترین های سپاه کهگیلویه و بویراحمد در سالن شهید شوشتری سپاه فتح برگزار و با حضور فرمانده سپاه فتح از معاونت ها برتر تقدیر شد.

 

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان در این نشست گفت: از مجموعه های تیپ ۴۸ فتح و  معاونت ایمنی سپاه فتح در سطح کشور تجلیل می شود.

وی در ادامه ابراز داشت : جای تقدیر و تشکر دارد که چندین معاونت ما در سطح کشور رتبه های یک تا پنج را به دست آورده اند، از جمله می توان به معاونت نیروی انسانی بسیج و فضای مجازی در این رابطه اشاره کرد .

 

فرمانده سپاه فتح با اشاره به رتبه 5 نیروی انسانی سپاه فتح در سطح کشور گفت: فضای مجازی که یکی از بحث های مهم و مورد تاکید مقام  معظم رهبری است رتبه ۲ کشور را کسب کرده  وباید از تلاش های شبانه روزی سازمان فضای مجازی سپاه فتح و تیم کاری ایشان تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

خرم دل با اشاره به رتبه های معاونت سازمان کنگره شهدا، اردوی، ناحیه عشایری ،بسیج دانش آموزی ، مهندسین عمران و بسیج مهندسین کشاورزی و ناحیه دهدشت  در کشور گفت :  یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار نظام اسلامی است. نهادی که انگیزه تشکیل آن حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

 

وی در پایان ابراز داشت : توفیقی بالاتر از خدمت در سپاه پاسداران نیست.

در ادامه  حجت الاسلام  والمسلمین سیروس حکمتی نیک نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان گفت : یکی از ویزگی های مهم یک مدیر رصد و اشراف بر افراد و معاونت های تحت امر است.

وی افزود :امام حسین در فرازی فرمودند: مردم بنده دنیا هستند و دین هم لق لقه زبان انهاست تا زندگی آنها بگذرد و در زمانی که مردم در زمان آزمون قرار می گیرند افراد دین دار بسیار کم هستند صحنه عاشورا صحنه حق علیه باطل است که یک نبرد نا متقارن که یک طرف ۷۲ نفر در برابر چند هزار نفر  و تنها تعدادی محدودی لیاقت آن را داشتن که در روز عاشورا با فرزند پیامبر (ص) باشند.

وی با اشاره به اینکه :در قیام امام حسین(ع) ربودیت و معنویت و در سراسر نهضت امام حسین اوج بندگی را می توان دید گفت : یکی دیگر از درس های عاشورا مانداگاری آن است و در طول تاریخ برای همیشه ماندگار شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح  با بیان اینکه یکی از تاثیرات عاشورا بر بشریت  وجود انقلاب اسلامی است که ماهیت آن معنوی  و  پایداری آن تا ظهور و مانداگار است .

 

گفتنی است در پایان این نشست از برترین معاونت های سپاه و بسیج در اشراف و عملکرد تقدیر شد.

تصاویر تکمیلی در زیر امده است :

---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی