نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. شهريور 1399 - 15:58
حسین کلانتری گفت: پیشرفت ساماندهی یادمان شهدای یاسوج را قابل قبول ارزیابی کرد و از ابلاغ اعتبار جدیدی به این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از یادمان شهدای یاسوج گفت: امروز با هدف ارزیابی و آسیب شناسی طرح جامع توسعه بارگاه یادمان شهدای گمنام در این مکان مقدس حضور یافتیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ظرفیت های استان را برای همه یادمان های شهدا به کار گرفتیم، تصریح کرد: این یادمان چون در مرکز استان واقع شده مورد توجه بیشتری بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  همه مدیران به شکل جهادی پای کار هستند، اظهار کرد: فاز نخست این طرح تا هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: پیشرفت ساماندهی یادمان قابل توجه بوده و میزان حضور و فعالیت دستگاه ها نیز قابل قبول است.

وی ادامه داد آنچه که مهم است در همه بخش ها کار بر روی پروژه به صورت جدی در حال انجام است برخی دستگاه های فقط یک میلیارد تومان از  ماشین آلات و دستگاه خود استفاده کرده‌اند و از منابع داخلی خود کمک کردند که این موضوع قابل قابل تقدیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: پیشرفت کارقابل قبول بوده و اهتمام جدی ما این است که این پروژه را بهترین وضع ممکن تکمیل کنیم، تا الان ما حدود نیم میلیارد ریال اعتبار مصوب داشتیم که ابلاغ اعتبار شده است در حال حاضر نیز که اینجا آمدیم تصمیم گرفتیم که 5 میلیارد ریال دیگری به ابلاغ اعتبار کنیم.
 

حسین کلانتری بیان کرد: عملا بالای 2/5میلیارد تومان تا الان اینجا هزینه شده چون این موضوع برای ما مهم است و تکلیفی است و ما همه یک وظیفه داریم در قبال این عزیزان که چراغ هدایت ما هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهردار مرکز استان اعلام آمادگی  کردند که ظرف ۷ الی ۸ روز آینده آسفالت اینجا را به صورت تکمیل کنند، پرچم نیز تا اخر هفته تحویل داده می شود. همچنین امیدوارم ظرف 10 روز آینده برج های نوری وصل شوند.

 

وی گفت: ما امیدواریم نیاز مندی ها برای اتمام این پروژه ثبت و معاون عمرانی با تقسیم کار دقیق و زمانبندی مشخص عملیات به خوبی و با سرعت جلو برود.

حسین کلانتری در پایان بیان کرد: امروز ما2 الی 3 پروژه را که بازدید کردیم دوستان ما همه انرژی گرفتند، پروژه است به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع بزرگ آموزشی در منطقه منطقه  بلهزار آنجا به من قول دادند تا پایان مهر ماه تحویل خواهیم داده شود، ما تقریباً حدود ۶۵ روز پیش عملیات اجرای خانه مطبوعات را شروع کردیم که الحمدلله پیشرفت خوبی دارد و این پروژه پروژه یادمان شهدا که زمان زیادی از شروع کار بر روی آن نمی گذرد اما الحمدالله در این زمان کوتاه عملیات پروژه بسیار خوب پیش رفته و سرعت خوبی دارد.

 انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی