نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. شهريور 1399 - 10:48
فرمانده سپاه فتح گفت: ساخت المان شهدای این شهر گامی در راستای پاسداشت فرهنگ شهادت و گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس سردار خرمدل در حاشیه بازدید از یادمان شهدای مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز استاندار استان و برخی از مدیران کل بازدیدی داشتند از یادمان شهدای گمنام واقع در پارک جنگلی یاسوج که سالیان گذشته زحمات فراوانی در این مجموعه کشیده شده و قابل تقدیر است، ولی با توجه به درخواست مردم، بسیجیان و خانواده شهدا لازم بود که اتفاق بهتر و بزرگتری در این مجموعه صورت بگیرد.

 

وی ابراز داشت با توجه به حمایت های استاندار و معاون عمرانی  و شهردار مرکز استان بسیج سازندگی سپاه فتح متولی ساماندهی این یادمان شد و کار با سرعت و کیفیت بالا در حال انجام است.

 

سردار خرمدل در ادامه با اشاره به نقش بنیاد حفظ ارزش ها و آثار دفاع مقدس در ساماندهی طرح گفت :اماکن رفاهی مثل حسینیه اماکن ورزشی، آلاچیق و  خود یادمان  توسط بسیج سازندگی در حال اصلاح است .

 

سردار خرمدل در پایان با  بیان اینکه بنا داریم در آینده نزدیک این مجموعه را بازگشایی کنیم که همه مردم  بتوانند از آن استفاده کنند گفت:ساخت المان شهدا گامی در راستای پاسداشت فرهنگ شهادت و گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

---
---
---
---
---
---
---
---
---

 انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی